Ұрпақтан- ұрпаққа тараған қазақ халқының өнері негізгі төрт санаттан тұрады: Шертпелі домбыра, үрмелі сыбызғы, дауылпаз және қобыз. Қобыз – ерекше саналатын көне аспап, оның тынысы кең, адам дауысына ұқсаған сырлы сазы құлаққа тиісімен – ақ жан дүниеңді тебірентіп, жүрек қылын шертеді. Қобызда орындалатын күйлердің сазында, елін, жерін қорғаған баатырлардың қажырлы ерлігін паш етеді.
Қазақ ән десе, күй десе ішкен асын жерге қойған дархан халық қой. Осынау көдесіне күй, жусанына жыр тұнған дархан даламызды ән-жырымен тербеткен небір абыз бабаларымыз өткен.
Қобыз аспабының қазақ өнерінде алатын орны Қазақ музыка мәдениетінде аспаптықмузыканың,оның ішінде қобыз аспабының алатын орны ерекше және де тарих тымыры өте тереңде жатыр. Қобыз тарихын біздің заманымызға дейінгі үш мың жылдың аясына апарады. Қобыз қазақ халқы алабөтен қасиет тұтатын аспап.
Цель: 1. Развитие выворотности, гибкости, шага. 2. Музыкально-ритмическое воспитание детей.
Задачи:1. Образовательная: Знакомство с ритмическими упражнениями построенными на простых движениях, имеющих игровой характер. Показ умений, навыков, полученных танцорами знания за 1 полугодие 2015-2016 года.
Музыка мұғалімінің алдына қойылатын бірінші мәселе – оқушылардың дайындығының қалыптасуы, кәсіби, психологиялық, «өнімді» іс-әрекеті. Бізге келген студент музыка мамандығын екінші, қосымша мамандық деп есептесе, онда оны жай үгіттеу аз, оған білім беру жүйесін қайта құру қажет, сонда ғана бітірген соң түлек мұғалім болуға психологиялық тұрғыдан дайын деуге болады.
Қазақ халқының құндылықтарының бірі, осы-ұлттық аспаптар және дәстүрлі ән айту өнері екенін ұғындыру Оқушылардың эстетикалық талғамын қалыптастыру, музыкаға қызығушылығын арттыру.Музыка тыңдау мәдениетін қалыптастыру, музыканы үлкен талғаммен, сауатты түрде талдап, тыңдай білуге тәрбиелеу.
Тип урока: комбинированный
Тема занятия: Народные песни в творчестве композиторов.
Цель урока: Познакомить учащихся с произведениями, в которых авторы использовали народные мелодии.
Задачи:
1. Объяснить учащимся для чего композиторы используют в своем творчестве народные мелодии,
2. Рассказать учащимся почему композитор использовал в своем произведении именно эту мелодию.
3. Научить учащихся узнавать звучание русских народных инструментов.
Тип урока: целевой
Тема урока: работа над звукоизвлечением
Цель урока: развитие верного звукоизвлечения, используя различные штрихи
Произведения: К. Черни Этюд №19 ор.299
ПЛАН УРОКА
1. Работа над гаммами Es dur и с moll
2. Подготовительные упражнения к занятиям над этюдом
3. Подробный разбор этюда
4. Работа над звуком в произведении
5. Домашнее задание
Тип урока: Урок закрепления знаний, навыков и умений.
Тема урока: Полифония, как один из видов многоголосия.
Цель: Научить грамотной работе с текстом полифонического произведения.
Задачи: 1. Развитие слухового контроля.
2. Добиться непрерывного развития музыкального материала — голосоведения.
Произведение: И.С. Бах Двухголосная инвенция №4 d – moll.
Оқушылардың өнер туралы, ұлттық аспаптармен, оның үнін тыңдай отырып, музыкалық сауатын, білімін қалыптастыру. Халық аспаптарының түрлері, олардың әуені мен ерекшеліктерін айыру арқылы дағды мен біліктілігін дамыту. Музыка рухани өнердің ажырамас бөлігі екенін бағалай білуге, эстетикалық талғамын қалыптастыруға тәрбиелеу, өнерге қызығушылығын арттыру.
Данный урок предназначен для учащихся 5 класса. В ходе урока учащиеся знакомятся с историей и происхождения казахских инструментов, знакомить с видами оркестра, слушают казахские инструменты
Қазақ күйшілерінің орындау мәнері аймақтық күй ұяларына байланысты дамиды. Күй әуені интонациялы саз ретінде әуелде бір түбірлі болғанмен орындаушылық мәдениеттің тезіне түскен кезде әртүрлі арнаға түседі. Қазақтың күй өнері негізінен төкпе, шертпе деп айдарланған екі машыққа бөлінеді, соған орай олардың жерге, топыраққа тартып тұратын айшықты мінездемелері де бар.
Домбра - самый любимый и самый распространенный инструмент в музыкальном быту казахов. Казахская домбра - это щипковый двухструнный инструмент, изготовленный из цельного дерева. Применяется и как аккомпанирующий, и как сольный, и как основной инструмент в казахской народной музыке. Домбра не утратила своей актуальности и по сегодняшний день. С домброй, с историей ее происхождения и обретения домброй современного вида связано много красивых народных легенд.
Рассматривается проблема развития навыков артикуляции и интонации при обучении игре на баяне, взаимосвязь и влияние друг на друга понятий «артикуляция» и «интонация». Представлена модель обучения, базирующаяся на теоретическом, технологическом, творческом компонентах. Прослеживается история изучения данной проблемы.
Цель урока: Помочь учащемуся овладеть правильными способами звука извлечения интервалов и аккордов. Задачи урока: 1. Краткая история происхождения аккорда. 2. Раскрыть влияния штрихов на звучание аккорда. 3. Практическая работа.