Экология ғылымының даму тарихы I. “Экология” терминін гылымға 1866 жылы неміс ғалымы Э.Геккель енгізді. Грек тілінен аударғанда ол үй туралы ғылым деген мағынаны береді.
Сабақтың тақырыбы:Абиотикалық факторлар Сабақтың мақсаты: Температура, температураға қатысты жануарлардың экологиялық топтары, өсімдіктердің экологиялық топтары, ылғал, ылғалдың әсеріне байланысты өсімдіктердің экологиялық топтары туралы түсінік беру. Сабақ барысы: І.Ұйымдастыру сәті. Оқушылардың сабаққа қатысы, оқу құралдары, сынып бөлмесінің сабаққа дайындығы.
Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктерің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы. Сабақтың мақсаты: Білімділік:Өсімдіктердің адам және жануарлар тіршілігіндегі алатын орны туралы мағлұмат беру. Дамытушылық:Ойлау, сөйлеу қабілеттерін ары қарай дамыту.Тіл байлықтарын арттыру. Дүниетанымын кеңейту. Тәрбиелік:Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.Өсімдіктердің көптүрлілігіне мән беру.
Сабақтың тақырыбы: Қоршаған ортаның ластануы және ластанудан қорғау. Сабақтың мақсаты: 1.Білімділігі: оқушыларға қоршаған ортаның ластану себептері, ластағыш заттардың шығу көздері туралы, Қазақстан табиғатын қорғау бағытында жүргізіліп жатқан іс-шаралар туралы түсінік беру. 2.Дамытушылығы: тірек сызбаны пайдаланып СО2-нің табиғаттағы айналымы, ластаушы заттар туралы, Қазақстан қорықтары туралы мәлімет беру.
Сабақтың тақырыбы Цитология пәні және міндеттері.Зерттеу әдістері және олардың басқа биологиялық ғылым салалары мен медицина және ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызы. Сабақтың жалпы мақсаты Жасуша тіршіліктің бірлігі,жасуша теориясын түсіндіру.
Сабақтың тақырыбы «Жалпы биология негіздері» пәнінің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттері. Жалпы биология - биологиялық заңдылықтарды, тіршілік әлемінің көптүрлілігін, тірі материяның құрылым деңгейлерін зерттейтін пән.
Важнейшая задача школы – подготовить учеников к жизни в обществе, что подразумевает, прежде всего, формирование умений жить и трудиться в коллективе. Эти умения, а также обеспечивающие успешность проживания в обществе компетентности могут сформироваться и развиться только в коллективной деятельности.
Цель урока: 1) Обобщить и систематизировать изученный материал по теме «Членистоногие». 2) Выявить пробелы в ЗУН учащихся по теме «Членистоногие», для последующей коррекции. 3) Провести контроль знаний.
Тобы: 2 курс Автокөлік жүргізушісі
Сабақтың тақырыбы: Биосфера құрамы. Биосферадағы тірі организмдердің қызметі. Биосфераның, ноосфераның пайда болуы және дамуы
В данной разработке приводится поурочный план для урока биологии в 7 классе по теме "Происхождение и многообразие млекопитающих". На уроке используются приёмы и методы технологии проблемного обучения и развития критического мышления.
Многолетний опыт педагогической работы с детьми позволяет констатировать, что систематическая и целенаправленная исследовательская деятельность учащихся расширяет их знания в области экологии, развивает творческие умения, улучшает познавательную деятельность, стимулирует интерес к экологическим проблемам нашего города.
Тема : «Декоративно – кустарниковые растения открытого грунта». Цель: « Создать условия для осознания ценности декоративных культур в нашей жизни. Задачи: Обучающие: Познакомить детей с декоративными кустарниками. Развивающие: Способствовать развитию эмоциональной сферы детей, образного мышления. Воспитывающие: Содействовать воспитательной культуры общения, садовой культуры, эстетическому восприятию мира.
Цель урока: учащиеся познакомятся с историями появления и рождениями близнецов.
Задачи: учащиеся изучат особенности характера, поведения близнецов.
Разовьют умения критически мыслить, излагать демократически свои мысли.
научатся слушать других, поддерживать одноклассников, работать в
группе, брать на себя ответственность.
Наглядность: текстовый материал, иллюстративный материал Стратегии: кластер, джигсо-1.
Тип урока: познание информационного материала.
Ход урока.
1.Организационный момент.
2. Этап побуждения. Стадия вызова интереса. Знакомство с целью урока учащихся. Запись на доске темы урока «Близнецы».
Вопрос Какие у вас возникают ассоциации, когда мы говорим о
близнецах? Индивидуальная работа ученика на листках бумаги. Обмен
мнениями в группе. Составления кластера у доски в тетради.