В помощь педагогу.
Пятница, 29.03.2024, 18:10
Форма входа

Категории раздела
Русский язык и литература [48]
Казахский язык и литература [65]
Английский и немецкий языки [23]
Математика и геометрия [38]
География [22]
Химия [12]
Биология [19]
Физика [4]
История и обществоведение [26]
Физкультура [25]
НВП, ОБЖ [3]
Самопознание [12]
Технология [17]
Начальная школа [77]
Дошколёнок [28]
Школьный психолог [18]
Уроки музыки [20]
Компьютеры и информатика [15]
Классному руководителю [17]
Директору и завучам [1]
Школьная библиотека [2]
Регистрация
Полезные сайты
  • Сайт "Учительский мир"
  • Мини-чат
    300
    рек
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Наш опрос
    Кто посещает наш сайт?
    Всего ответов: 226
    Опрос
    Кто посещает наш сайт?
    Всего ответов: 226
    Часы
    Block title
    $MYINF_990
    вам
    Курс валют
    Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
    Погода
    Астана
    Время жизни сайта
    Поиск
    Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz


  • Приветствую Вас Гость | RSS
    Каталог статей
    Главная » Статьи » Предметы и уроки » Казахский язык и литература

    Мерекелер. 5 сынып
    Қысқа мерзімді жоспар
    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
    Менің Тәуелсіз Қазақстаным. Мектеп: Бурабай ауданы Щучинск қаласы
    № 2ОМ

    Күні: 28.07.2017 Мұғалімнің аты-жөні:
    Турлубаева Айгуль Мукажановна
    Сынып: 5-сынып Т2 Қатысқандар: Қатыспағандар:
    Сабақтың тақырыбы Мерекелер
    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау;
    5.А5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогқа қатысу.

    Сабақтың мақсаты Саралау №1
    Барлығы: Мәтінді мазмұнын түсінеді, негізгі мазмұнын болжайды. Жабық сұрақтардың көмегімен диалогке түседі.
    Көбі:Мәтінді тыңдап негізгі ақпаратты анықтайды.Берілген сұрақты дұрыс айқындайды,лайықты жауап береді,шағын диалогке түседі.
    Кейбірі: Мәтіннің мазмұнын түсініп, нақты ақпаратты анықтайды, сұрақтарға лайықты жауап береді, құрастырған диалогін өмірмен байланыстырады.
    Бағалау критерийі - Мәтіннің негізгі мазмұнын анықтайды..
    -Нақты ақпараттарды ажыратады..
    -Сұрақтарға дұрыс жауап береді.
    -Шағын диалогке қатысады.
    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты жаңа сөздер:
    Тойлаймыз, ұмытылмайды, ресми түрде, салтанатты, мерекелер, ортақ, пайда болды
    Талқылауға арналған сұрақтар:
    1.Бүгінгі таңда қандай мемлекетте өмір сүріп жатырмыз?
    2.Қазақстан мемлекетінде қандай мерекелер пайда болды?
    3. .Отандық мерекелерді дәріптеу керек пе ? Неліктен?

    Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел»
    2бөлім.Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім құрмет,ынтымақтастық негізінде тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланыс Тарих,орыс тілі
    Ресурс Интербелсенді тақта.
    Алдыңғы білім Қазақстан Республикасы
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
    Сабақтың басы
    3 минут

    Өткен тақырыпты бекіту
    3 минут

    2 минут 1.Ұйымдастыру кезеңі.
    Белсенді әдіс №1 «Достық шеңбері» әдісі арқылы психологиялық ахуал. Оқушылар бір-біріне тілек айтады

    Мақсаты: оқушыларды достыққа, бірін-бірі сыйлауға, бірлікке үйрету.
    Тиімділігі: оқушыларды жұмысқа жұмылдыруға көмектеседі

    Үй тапсырмасы тексеру.
    Белсенді әдіс№2
    «Кофе араластырғыш таяқшалар» әдісі
    Мақсаты:Оқушылардың алған білімдерін бекіту.
    Тиімділігі:Қайталау ,пысықтау
    Жаңа сабақ.
    Болжау
    Сабақтың тақырыбын анықтау үшін оқушыларға интербелсенді тақтадан мерекелер туралы суреттер көрсетемін.








    Белсенді әдісі№3«Миға шабуыл»
    Мақсаты: оқушылардың зейінін шоғырландыру, сабаққа деген қызығушылығын арттыру
    Тиімділігі: жаңа тақырыпты ашуға бағыттайды.
    1.Бұл суреттерде нені көріп тұрмыз?
    2.Қалай ойласыңдар сабақтың тақырыбы қандай?
    3.Біз неге үйренеміз?
    Кері байланыс (ауызша)
    Оқушылардың жауабын тыңдап ,сабақтың тақырыбын атау.
    -Иә ,дұрыс бүгінгі сабақтың тақырыбы «Мерекелер»
    Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру,бағалау критерийлерімен таныстыру




    таяқшалар

    Интербелсенді тақта

    4 минут

    14 минут

    7 минут

    3 минут

    7 минут


    1.Сөздік жұмыс
    Белсенді №4 «Мотор» әдісін қолдану
    Мақсаты:жаңа сөздерді игерту.
    Тиімділігі:Жаңа сөздерді үйренеді,күнделікті өмірде қолданады.
    Тойлаймыз-празднуем
    Ұмытылмайды-незабываем
    Ресми түрде-официально
    Салтанатты-торжественно
    Мерекелер-праздники
    Ортақ-общий
    Пайда болды-появился

    Кері байланыс


    (ҰЖ) 2-тапсырма.Мәтінмен жұмыс
    Аудиожазбаны мұқият 2 рет тыңдаңдар.
    Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңіздер..
    Мерекелер
    Бүгінгі таңда біз тәуелсіз, егеменді мемлекетте өмір сүріп жатырмыз. Сондықтан біздің мейрамдардың Кеңес уақытындағы мейрамдардан айырмашылығы бар. Қазір біз жаңа мерекелер мен бірге бұрынғы ұмытылған мерекелерді де тойлаймыз. Мәселен, еліміздің мұсылмандары Ораза айтты, Құрбан айтты, ал христиандары Рождество, Пасханы тойлайды. Басқа да діндегі өзге ұлттар өздерінің мейрамдары мен еске алу күндерін ашық түрде атап өтеді.Әрине, Кеңес дәуірінің кейбір мейрамдары осы кезге дейін ұмытылмай тойланып келе жатыр. Олар – 1 қаңтарда болатын Жаңа жыл мерекесі, 8 наурыздағы Әйелдер күні және 9 мамырда атап өтілетін Жеңіс күні. Себебі, бұл мейрамдар барлық елдерге ортақ.
    Ал, жаңа мерекелер Қазақстан тәуелсіздігін алғаннан бері пайда болды. Олар – үкіметіміз ресми түрде бекіткен тойлар: Наурыз мейрамы, Қазақстан халықтарының бірлігі күні, Отан қорғаушылар күні, Конституция күні, және Тәуелсіздік күні. Қысқа мерзімде бұл мерекелер салтанатты, қуанышты әрі жалпы қазақстандық мейрамдарға айналды.
    2-тапсырма. Сұрақтарға жауап беру
    Саралау №2
    1.Бүгінгі таңда қандай мемлекетте өмір сүріп жатырмыз?
    2.Қазақстан мемлекетінде қандай мерекелер пайда болды?
    3.Қалай ойлайсыңдар мерекелер бізге не үшін керек?
    4.Отандық мерекелерді дәріптеу керек пе ? Неліктен?
    Бағалау критерийі:
    - Мәтінді мұқият тыңдайды.
    - Сұрақтарға жауап береді.
    Дескриптор:
    - Мәтінді мұқият тыңдайды
    - Мәтінің мазмұнын түсінеді
    - Сұрақтарға жауап береді.

    Кері байланыс (ауызша)
    Мәтіннің мазмұны бойынша қойылған сұрақтар түсінікті болды ма?
    Қандай сұрақтар оңай, қандай сұрақтар қиындық туғызды?


    3- тапсырма.Сөйлемдердің дұрыс ,бұрыстығын анықтайды.
    ӨЖ) Белсенді әдіс
    (20 сұрақ – иә не жоқ деген әдісі бойынша )
    Мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін дамытады,зейінін шоғырландырады.
    Тиімділігі:Мәтіндегі нақты ақпаратты ажыратуға үйретеді.
    Сөйлемдердің дұрыс,бұрыстығын анықтау + иә -жоқ
    Жаңа мерекелер Қазақстан тәуелсіздік алғаннан бері тойланады.
    Қазақстанда Отан қорғаушылар күні тойланбайды.
    9 мамыр Жеңіс күні барлық елдерге ортақ мереке.

    Еліміздің мұсылмандары Құрбан айтты,ал христиандары Рождествоны тойлайды.
    Ресми түрде бекіткен Тәуелсіздік күні,Наурыз күні,Отан қорғаушылар күні,Конституция күні.
    Сондықтан біздің мейрамдардың Кеңес уақытындағы мейрамдардан айырмашылығы бар.

    Критерий:
    -Мәтін бойынша ақпаратың дұрыс ,бұрыстығын анықтайды
    Дескриптор:
    -Кестедегі берілген сөйлемдердің дұрыс ,бұрыстығын анықтайды.

    Кері байланыс

    Сергіту сәті «Наурыз»
    Мақсаты:Оқушыларға дем алуға мүмкіндік беріп, ойларын сабаққа шоғырландыру.

    4-тапсырма. Суреттер бойынша диалог құрастыру.
    (ЖЖ) Белсенді әдісі №6: «Суреттер сөйлейді»
    Мақсаты:Оқушылардың ауызекі сөйлеуін дамыту.
    Тиімділігі:Өз ойларын еркін жеткізе алады.





    Критерий:
    Сурет бойынша жұптасып диалог құрады.
    Берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді.

    Дескриптор:
    Сурет бойынша жұптасып диалог құрады.
    Берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді.

    Бағалау .Жұптар өзара бағалау жұмысын жүргізеді.

    Кері байланыс
    Тапсырманы орындау қызық болды ма?
    Қандай қиындықтар болды?



    карточкалар

    Аудиожазба



    Қима қағаздар
    кеспе қағаз

    https://www.youtube.com/watch?v=cx1l-Veus7w

    Сабақтың соңы
    Рефлексия
    (3 мин) Рефлексия
    «Алма ағашы» әдісі

    Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын, менің көңіл күйім көтеріңкі.
    Сары түсті алма – кейбір тапсырмаларды орындағанда киындықтар туды.
    Қызыл түсті алма– мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.

    Бағалау критерий негізінде өзін-өзі бағалайды.


    Қима қағаздар
    Үй тапсырмасы
    1 минут
    Қосымша ақпарат қарастырып келу

    Қосымша ақпарат
    Саралау– Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс
    Денсаулық және қауіпсіздік ережелері
    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    Дифференциацияны тапсырма, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Саралау сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. Кері байланыс арқылы және смайликтер,сұрақ-жауап арқылы бағалау жүргізіледі. Тарих,орыс тілі пәндерімен байланыстырдым.
    Оқушы бойында ынтымақтастық, құрмет дағдылары қалыптасады.

    Рефлексия
    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
    Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?
    Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?
    Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?
    Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Жалпы баға
    Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
    1:
    2:
    Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
    1:
    2:
    Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
    Категория: Казахский язык и литература | Добавил: turlygulj (29.11.2017) | Автор: Турлубаева Айгуль Мукажановна E
    Просмотров: 568 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Сделать бесплатный сайт с uCoz Copyright MyCorp © 2024