В помощь педагогу.
Суббота, 20.04.2024, 11:43
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 79
Опрос
Кто посещает наш сайт?
Всего ответов: 227
Курс валют
Приветствую Вас Гость | RSS
Разработка урока по казахскому языку в 4 классе на тему "Мереке құтты болсын!"
4 «В» сынып Тақырыбы: Мереке құтты болсын! Мақсаты: Мерекемен құттықтауды үйрену, сөйлеу дағдысын қалыптастыру, есте сақтау,сауатты жазуға дағдылану. Күтілетін нәтиже: Балалар тілек айта алады, сөздік қорлары молаяды, ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады, еркін сөйлейді, идея айтады, қорытынды жасайды. Сабақтың түрі: ашық сабақ. Сабақтың әдіс – тәсілі: ИКТ, сұрақ – жауап, аударма, анаграмма, галереяға саяхат, домино. Сабақтың көрнекілігі: суреттер, үлістерме қағаздар. Пәнаралық байланыс: орыс тілі, бейнелеу өнері. Сабақ барысы. I. Ұйымдастыру кезеңі. А) амандасу Ә) Қызыл, көк түсті шарлармен топқа бөлу Б) кезекшімен сұхбат II. Үй жұмысын тексеру. Домино әдісі арқылы 5-тапсырма. (Сурет-қазақша-аударма) ІІІ. Жаңа сабақ 1) Анаграмма жасаймыз: Балалар, адасқан әріптерден мағыналы сөз жасаңдар. Слайд 1 еМркее - мереке ( праздник+ ом! ) тқұыт – құтты бынлос! – болсын! (ауызша жұмыс) Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болды? Слайд 2 Мереке құтты болсын ! 2) Ассоциация. Топтастыру. Балалар, Мереке құтты болсын! деген сөзді естегенде қандай сөздер ойларына келеді. Қандай мерекелерді білесіңдер? Слайд 3 3) Сөздік жұмыс: Слайд 4 Бақыт – счастье Қуаныш – радость Денсаулық – здоровье Сәттілік – удача Ашықхат - открытка 4) Оқулықпен жұмыс. 2- тапсырма. (топтық жұмыс) Сөйлемдерді көшіріп, қатаң дауыссыз дыбыстың астын -1, ұяң -2, үнді-3 сызықпен сызыңдар. Мысалы: Сізге денсаулық тілеймін. 5) Диалог оқу. 3-тапсырма. Диалог бойынша сұрақтарға жауап беру. 6) Галереяға саяхат жасау. 4-тапсырма. (кеспе қағаз) Слайд 5 Бүгін - ... күні. Мен анамды ... . Мен анама гүл ... . Мен анама денсаулық ... . Керекті сөздер: тілеймін, құттықтаймын, Тәуелсіздік, сыйлаймын. 7) Есте сақта ! айдары Слайд 6 : Қай септік жалғаулары? 77 бет. Кімді? анам... әкем... атам... әжем... әпкем... інім... ағам... қарындасым... досым... Кімге? ана... әке... ата... әже... әпке... іні... аға... қарындасы... досы... Қандай жалғау? Жуан, жіңішке Кім қайсы дайын. (тақтамен жұмыс) - Сен кімді құттықтайсың? - Сен кімге не тілейсің? - Сен кімге не сыйлайсың? IV. Сабақты қорыту кезеңі: Сұрақтар қою арқылы. 1. Ал, балалар бүгін сабақта не істедік? 2. Не білдік? 3.Мерекемен қалай құттықтаймыз? 4. Қандай тілек айта аласыңдар? - Жақсы жарайсыңдар! V. Рефлексия. Слайд 7. «Сөмке, еттартқыш, қоқыс жәшігі». VІ. «Тілектер фонтаны». Слайд 8. Әр бала топқа бөлінген кездегі алған шарын үрлеп, тілек жазып, қарсы топ мүшесіне сыйлайды. VIІ. Бағалау кезеңі: Оқушылардың белсенділіктеріне, білімдеріне қарап бағалау. Журналға баға қойып, балаларды мадақтап айтып отыру. VІІІ. Үй жұмысын беру кезеңі: 5-тапсырма, 77 бет. жалғауларды жаттау.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Аселек (25.12.2017)
| Автор: Асель E
Просмотров: 1134
| Рейтинг: 0.0 /0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[
Регистрация |
Вход ]