Сынып: 7 Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы.
Сабақтың мақсаты: Кез келген үшбұрыштың ішкі бұрышта-рының қосындысы туралы теореманы дәлелдеп, есеп шығаруда қолдана білу.
Сабақтың түрі: Алгоритмдік сабақ.
Сабақтың жоспары: 1. Үй тапсырмасын тексеру. 2. Жаңа сабақ түсіндіру. 3. Есептер шығару. 4. Жаңа сабақты бекіту. 5. Сабақты қорытындылау.
Сабақта қолданатын құрал: Интерактивті тақта
Үй тапсырмасын тексеру:
1. Үшбұрыштың анықтамасы. 2. Үшбұрыштың бұрыштарының шамаларына байланысты түрлері. 3. Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарына байланысты түрлері. 4. Үшбұрыштың төбесінен жүргізілген кесінділер.
1. Үшбұрыш анықтамасы.
1. Үшбұрыштың бұрыштарының шамаларына байланысты түрлері.
2. Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарына байланысты түрлері.
4. Үшбұрыш төбесінен жүргізілген кесінділер.
Жаңа сабақты түсіндіру. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы
Жаңа тақырыпты оқушылар өз бетімен өткен тақырып бойынша дәлелдейді. Интерактивті тақтаны қолданып параллель к, d түзулерін АС және ВС қиюшы түзулер жүргізеді. Пайда болған бұрыштар арқылы теореманы дәлелдейміз.
Практикалық жұмыс.
Сыныпта шығарылатын есептер:
Сергіту сәті. Тез есіңе сақтап ал!
Сабақты тірек схемасы арқылы бекіту.
Үй тапсырмасы: Теорема 53 бет Сабақты қортындылау: Оқушыларды бағалап, үй тапсырмасын беру.
Математикалық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар
Тапсырма №1 Картадан үй тұрғызу
Жарқын картадан үй тұрғызды. Суретте 1, 2 және 3 қабатты үйлер бейнеленген.
1 қабат – 2 карта 2 қабат – 7 карта 3 қабат – 15 карта
Сұрақ : 4 қабатты үй тұрғызу үшін оған қанша карта қажет болады ?
Мектеп асханасында шаршы пішіндес үстелге айнала әр жақтан бір-бірден 4 оқушы отыра алады. Мектеп кешені дәл осындай 4 үстелді бір қатарға қойып ұзын үстел құрады.
Ескерту: 1үстелге 4 оқушы отырады. Сұрақ : Осы ұзын үстелді айнала қанша оқушы отыра алады ?
Жауабы: 10 оқушы; Тапсырма №3 Мектеп асханасы Мектеп асханасының еденіне өлшемі 20х20 см болатын 1500 дана плитка төселген. Сұрақ: Асхана еденінің ауданы қанша ? Шешуі: 20*20=400 см² 1500*400= 600000 см² =60 м² Жауабы: 60 м²
Тапсырма №4 Шеберхана
Бұл шеберханада үстел мен орындықтар жасалады.Бір үстел шығаруға қанша ағаш кетсе,8 орындық шығаруға сонша ағаш керек.
Сұрақ : бес үстел жасауға кететін ағаштан 40 орындық жасауға бола ма ? «Иә» немесе «жоқ» деп белгіле,есептеуіңізді көрсетіп, жауабыңызды дәлелдеңіз. Шешуі: «Иә», 5*8=40 ; Бір үстел шығаруға кететін ағашқа 8 орындық жасауға болғандықтан, бес үстел жасауға кететін ағаштан 40 орындық жасауға болады «Иә». Бес үстел жасауға кететін ағаштан 40 орындық жасауға болады. Жаубы: «Иә» Тапсырма № 5 Шеберхана Шеберханаға әкелген ағаш 126 үстелге жетер еді,бірақ үстелді топтамамен шығару керек болды,яғни бір үстелге 4 орындықтан немесе 6 орындықтан шығару керек. Сұрақ: Әкелген ағаштан неше 4 орындықты немесе неше 6 орындықты топтама шығады А,В,С немесе Д қоршаңыз. А 4 орындықты - 70 топтама 6 орындықты - 80 топтама В 4 орындықты – 84 топтама 6 орындықты - 72 топтама С 4 орындықты - 72 топтама 6 орындықты - 82 топтама Д 4 орындықты – 74 топтама 6 орындықты – 84 топтама
Жауабы: В
Тапсырма №6 Сауда жасау Апасы Назымды ұн мен қант әкелу үшін дүкенге жұмсады.Ақша не 8 кг қантқа, не 24 кг ұнға жетеді.
Сұрақ : Екеуінен бірдей мөлшерде алу үшін неше килограмнан алу керек ? Ұн мен қанттың екеуінің қайсысы қымбат ? Неше есе қымбат ? Шешуі: 1/8 +1/24_=4/24 = 1/6 1: 1/6 = 6 Қант қымбат 24/8 = 3 есе Жауабы: 6 кг, 3 есе
Тапсырма №7 Сауда жасау Осы ақшаға ұнды 3 есе көп алу үшін қанша қант, қанша ұн алу керек ? Жауабы: 1 кг қант пен 3 кг ұнға ақшаның 1/8 +(1/24)*3=2/8 = 1/4 1: 1/4 = 4 ,ақша осы қатынаста 4 рет алуға жетеді. Жауабы: Барлық ақшаға 4 кг қант, 12 кг ұн
Тапсырма №8 Үш ғимарат Үш ғимараттың көлемдері 2410 м3, 1790 м3 және 1050 м3. Бұл ғимараттарды жылытуға 2625 мың теңге жұмсалған.
Сұрақ 1: Келесілердің қайсысы ғимараттардың көлемдерінің жағдайын көрсетеді?
Жауабы: Д
Сұрақ 2: Қай ғимаратқа ақша көп жұмсалды? А) ІІ В) ІІІ С) І Д) Белгісіз Жауабы: С
Сұрақ 3: Жылытуға жұмсалған ақша олардың көлемдеріне тура пропорционал ма, әлде кері пропорционал ма ?
А) Тура пропорционал В) Кері пропорционал С) Анықтау мүмкін емес Д) Пропорционал емес Жауабы: А
Сұрақ 4: Жылытуға жұмсалған ақшаны олардың көлемдеріне пропорционал етіп қалай бөлеміз ?