В помощь педагогу.
Пятница, 29.03.2024, 00:43
Форма входа

Категории раздела
Русский язык и литература [48]
Казахский язык и литература [65]
Английский и немецкий языки [23]
Математика и геометрия [38]
География [22]
Химия [12]
Биология [19]
Физика [4]
История и обществоведение [26]
Физкультура [25]
НВП, ОБЖ [3]
Самопознание [12]
Технология [17]
Начальная школа [77]
Дошколёнок [28]
Школьный психолог [18]
Уроки музыки [20]
Компьютеры и информатика [15]
Классному руководителю [17]
Директору и завучам [1]
Школьная библиотека [2]
Регистрация
Полезные сайты
  • Сайт "Учительский мир"
  • Мини-чат
    300
    рек
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Наш опрос
    Оцените мой сайт
    Всего ответов: 79
    Опрос
    Кто посещает наш сайт?
    Всего ответов: 226
    Часы
    Block title
    $MYINF_990
    вам
    Курс валют
    Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
    Погода
    Астана
    Время жизни сайта
    Поиск
    Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz


  • Приветствую Вас Гость | RSS
    Каталог статей
    Главная » Статьи » Предметы и уроки » Математика и геометрия

    "Квадраттық функцияның анықтамасы у=αx^2+n у=α(х-m) 2"
    Сынып: 8 Пәні: алгебра
    Сабақтың тақырыбы Квадраттық функцияның анықтамасы у=αx^2+n у=α(х-m) 2
    Жалпы мақсаттар квадраттық функцияның анықтамасы у=αx^2+n у=α(х-m) 2 білу квадрат теңдеудің түрлерінің формулаларын білу есептер шығару қайталау білімдерін жинақтау жүйелеу қызығушылығын арттыру өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу топпен бірлесе жұмыс жасауды үйрету есептер шығару арқылы формуланы дұрыс қолдана білуге
    қалыптастыру;

    Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар, ACTIVote құралы.
    Әдіс - тәсілдер Тәсілі : жеке, жұппен, топпен Әдісі: АКТ, диалог, оқыту үшін бағалау, оқытуды бағалау.
    Оқыту нәтижесі: Есеп шығарудың тиімді жолдарын үйренеді,топпен жұмыс істейді. Есептердің шығарылу жолдарын бір – біріне түсіндіреді,өзгенің қатесін түзейді. Оқушылар жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды,жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.
    Түйінді идеялар Берілген есептерді топпен жұмыс жасау барысында талқылап шығарып білімдері толықтыра түседі.
    Дерек көздер Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер, интерактивті тақта
    Сабақтың барысы : Уақыты: Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті

    Ұйымдастыру кезеңі: 2мин Шаттық шеңбері «көтеріңкі көңіл -күй» мұғалім бірінші тілек білдіреді
    Оқушылар сергіту сәтін орындайды
    3 мин -Топпен жұмыс істеу үшін топ мүшелері қандай ережелерді сақтау керек? т.б. сұрақтар қояды.Алдағы уақыт та осы ережелерді басшылыққа алып,топтық жұмыс жасайтындарын айтады. Оқушылар 4 топқа бөлінеді.

    Қызығушылығын ояту


    10мин Интерактивті тақтаға
    «қайталау –оқу айнасы әртүрлі сұрақтар беріледі
    кзекпен жауап береді

    оқушылар берілген сұрақтарға топ мүшелері кезекпен жауап береді
    - материалды түсінеді біледі

    Сергіту сәті 2 мин Бейне жазба

    Мағынаны ажырату
    Жаңа сабақ



    20 мин
    Әр топ өз бетінше тақырыпты меңгеріп
    түсінігін сынып алдында қорғайды

    у=αx^2+вх+с түріндегі функция
    квадраттық функция деп аталады
    у=αx^2 функциясының графигі -парабола
    у=〖αx〗^2+n функциясының графигін салу
    у=x^2+2 функциясының графигін салу
    х -3 -2 -1 0 1 2 3
    у 11 6 3 2 3 6 11
    у=〖αx〗^2+n функциясының графигі у=αx^2
    функциясының графигін ордината
    осі бойымен n>0 болғанда n бірлікке жоғары немесе n<0 болғанда|n|бірлікке төмен
    у=α(х-m) 2 функциясының графигі
    у=αx^2 функциясының графигін абциса осі бойымен m>0болғанда оңға қарай немесе m<0
    болғанда солға қарай |m|бірлікке жылжыту арқылы алынған парабола Топтағы балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді
    Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді.
    І топ №252 ІІ топ: №253

    ІІІ топ . №254
    IV топ. №255
    Бағалау : Бірін – бірі бағалайды.

    Бағалау 2
    мин Топтар бір-бірлерінің жұмыстарын бағалайды.Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады.
    Кері байланыс 5мин Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді.
    Үй жұмысы 1 мин №259
    Категория: Математика и геометрия | Добавил: Умир (12.03.2016) | Автор: Умирзакова пернекул E
    Просмотров: 1063 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Сделать бесплатный сайт с uCoz Copyright MyCorp © 2024