Ашық
сабақ 2-ші сынып
ШҚО Семей қаласы
Прииртышский жалпы орта
білім беретін мектебі
бастауыш сынып мұғалімі
Сарбасова Жаннат Газизовна.
Пән:
Математика
Тақырыбы:
Сынық сызықтың ұзындығын табу
Мақсаттары:
Оқушылардың математиқалық білім қабілеттерін тексеру,математика сабағында алған
білімдерін тереңдету,логикалық ойлау қабілеттерін және есте сақтау
мүмкіндіктерін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру .
Көрнекілік:
интербелсенді тақта, слайдтар, ребустар, геометриялық фигуралар, цифрлар,
сөзжұмбақтар
Сабақтың
барысы:
1)Ұйымдастыру
кезеңі; Оқушыларды екі топқа бөлу. Топтық жұмыс.
1-ші
топ
«Қояндар» тобы
Біз
әдепті баламыз,
Білімді
бала боламыз.
Бірін-бірі
құрметтер,
Біздер
тату достармыз.
2-ші
топ
«Барыстар»
Біз
де тату баламыз,
Жалқаулыққа
қарсымыз.
Білім
мен еңбек жолында
Білім
алауға дайынбыз.
(Тақтада
үлкен сурет)
- Бүгін
біз қысқы орманға саяхатқа барамыз.
- Ондағы
аңдар қысқы тіршіліктерін жасап жатыр. Қысқы орман туралы біз қазақ тілі
сабағында шығарма жазған едік. Ал бүгін біз қыстың табиғатының әдемілігін,
қысқы орманның мүлгіп ұйықтап жатқаның көреміз.
1-ші
топқа тапсырма
-
Қыс туралы қандай өлең білесіңдер?.(Жатқа оқыту)
-
Балалар, қысқы орманда біз қандай аңдармен кездесуіміз мүмкін?
-
Қыста аңдар қандай қиыншылықпен кездеседі?
-
Ия,қыста аңдар тоңады,ашығады. Сондықтан біз орманға барып , оларға
көмектесуіміз керек.
-
1-ші тапсырманы орындасақ, ат-шанаға отырып орманға жетеміз.
Ауызша есептеу
1-ші
топқа тапсырма
Жер
ақ қарға оранды,
Күн
аязды,боранды.
Тон
мен ішікті киіп
Орманға
жол тарттық
2-ші
топқа тапсырма
Шанамызға
ат жегіп ,
Алты
бала отырдық
Он
екісі сыймады,
Олар
жаяу келеді
Жүйрік
болсаң есепке,
Тез
санашы,біз нешеу?
1-ші
топқа
Тиін
жазда бұтаққа
Он
бес жаңғақ кептірді.
Қыста
оның жетеуін
Көршісіне
сыйлады.
Ал,санашы
,балақай
Қалды
неше жаңғағы ?
2-ші
топқа
Слайдпен
жұмыс (слайдта ауызша есептеуге өрнектер берілген,олардың мәнін табу)
Өткенді
қайталау
Слайдта
сынық сызықтар.
- Сынық
сызықтардың ұзындықтарын қалай табуға болады?
Оқулықпен
жұмыс
№1 ауызша сынық сызықтардың ұзындықтарын табу
№2 тапсырма
№3 тапсырмасын орындау
Жолбарыстар-8
Арыстандар-9
Қабыландар-?
Барлығы-28
жыртқыш
Есепті
талдау
Шешуі:
28-8-9=11(қ)
Сергіту сәті «Шырша биі»
Енді
қыста ашыққан аңдарға тамақтарымызды берейік .
Слайдта
қоян.
№4-өздік жұмыс
Тексеру
Бар
еді-46 м және 34 м
Жұмсалды-9м
Қалды-?
Шешуі-
1-ші
тәсіл
(46+3)-9=3(м)
2
тәсіл-(49-9)+34=3(м)
3-ші
тәсіл
49+(34-9)=3(м)
№7
Тақтада жұмыс Разрядтық қосылғыштарға жіктеу
23=20+3
35=30+5
18=10+8
49=40+9
Логикалық
тапсырманы орындау
Қорытынды.
Бағалау.
|