В данной статье предложены формы и способы применения краеведческого материала при обращении к экологическим проблемам на уроках географии и внеклассной работе (экскурсии, походы на природу), где прививается овладение школьниками основ экологических знаний, воспитание бережного отношения к окружающей природе.
Вашему внеманию представлен научный проект по предмету география. В этом научном проэкте расказывается про экологияеские зоны Республики Казахстана, анамалные зоны, экологические катастрофы 20 века. Аннотация: Рассмотреть пути решение проблемы экологии, исследуя экологию человека с научной стороны
Сабақтың тақырыбы: Жер құрылысының жалпы сипаты Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушыларға материктерді, мұхиттарды, теңіздерді, көрсете білу және сипаттай алу. Тақырыптағы өзекті мәселе жердің әрбір қабығы өзіне тән заттардан тұратындығы. Олардың үнемі қозғалыста болуы, ондағы болатын құбылыстардың ерекшелігі туралы ұғым қалыптастыру.
Сабақ № 60 Күні: 23.04.15-24.04.15 Сыныбы: 6А,Б Тақырыбы: №6 практикалық жұмыс «Өз өлкесінің табиғат зонасына сипаттама жасаудың жоспары және шығармашылық сипаттама» Сабақтың оқу-тәрбиелік мақсаты: табиғат комплексінің зоналары деген ұғымды әрі қарай жетілдіре түсіндіру.
практическая работа по Австралии. Создания в форме презентации .Очень удобно работать в кабинете с интерактивной доской. Повторяется все географические объекты .Такжа заполняется таблица.
1. Сіздер белгісіз материктің 250 оңтүстік ендігін бойлап келесіздер. Бір кезде құм арасынан 30-50 см ғана діңінде ұзындығы 2-3 м болатын екі жапырағы бар ғажайып өсімдік көрдіңіздер.
Кезекті тексеруге арналған сұрақтар деңгейлерге бөлінген. І деңгейлі тапсырмалар оқушылардың білуі мен түсінуін бақылауға арналады. ІІ деңгейлі тапсырмалар оқушылардың білім, білік, дағдыларын түрлі жағдайда пайдалана алуға бағытталған. ІІІ деңгей тапсырмалары жаңа оқу жағдайында білім, білік, дағдыны шығармашылықпен игеруге бейімделген. Жалпы тапсырмалардың барлығы оқушылардың географиялық білімді игеру, оны орынды пайдалана білу құзырлықтарын тексеруге арналған.
Работа с опорными конспектами, составление структурно-логических схем способствуют представлению всего объема материала в сжатом виде, настраивают учащихся на вдумчивую и сосредоточенную работу на уроке. У них развиваются память, логическое, аналитическое, пространственное мышление, достигается высокая степень усвоения материала, формируются состояние «могу и умею» и чувство ответственности не только за себя, но и за своих товарищей.
Географияны оқытуда өздік және сарамандық жұмыстардың маңызы ерекше. Оқушыларды еңбек сүйгіштікке тәрбиелей отырып, өздігінен жұмыс істеу белсенділігін арттырады, алған білімін практикада қолдануды қалыптастырады.
Тақырыбы: Қазақстан Республикасының географиялық орны мен сағаттық белдеулер Мақсаты: Қазақстанның географиялық жағдайының орналасу ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру. Әртүрлі географиялық карталарды пайдалана отырып сипаттама беруді, уақыт айырмашылығын, сағаттық белдеулерді есептеулерді үйрету.
Обучающие: формирование знаний о Восточном Казахстане, его ЭГП, о природных условиях и ресурсах, населении, рассмотреть вклад этого региона в развитие экономики и инфраструктуры РК.
Урок географии в 6 классе"Вращение Земли вокруг своей оси и Солнца, значение движения Земли" с использованием элементов стратегий критического мышления Учитель географии КГУ"Озерская средняя общеобразовательная школа" Омарова Айжан Елемесовна
Именно в учебном процессе и должна активизироваться мыслительная деятельность. «Критическое мышление – это использование когнитивных техник и стратегий, которые увеличивают вероятность получения желаемого конечного результата». «Критическое мышление - дисциплинарный подход к осмыслению, оценке, анализу и синтезу информации, полученный в результате наблюдения, опыта, размышления или рассуждения, что может в дальнейшем послужить основанием к действиям.
урок по теме: Виды транспорта и транспортно-транзитный потенциал страны, можно использовать при изучении курса Экономическая и социальная география Казахстана.
Дүние жүзі халқының саны және ұдайы өсуі туралы білім беру. Жер шарында адамзаттың пайда болған орны мен мерзімі жөніндегі мәселе, адамның шығу тегі, даму ерекшеліктері, әр түрлі елдердегі халықтың табиғи өсімінің, әлемдегі қазіргі күнгі демографиялық дамудың барысы және соған байланысты туындайтын проблемалар, «халықтың ұдайы өсуі», «демографиялық жарылыс», «демографиялық саясат» ұғымдарын ашып көрсету. Демографиялық жарылыстың салдары және оның географиясы туралы білімдерін қалыптастыру.