В помощь педагогу.
Воскресенье, 28.04.2024, 00:58
Форма входа

Категории раздела
Русский язык и литература [3]
Казахский язык и литература [20]
История и обществоведение [8]
Английский и немецкий языки [4]
Физика [2]
Химия [1]
Уроки музыки [0]
Классному руководителю [0]
Начальная школа [11]
НВП, ОБЖ [1]
Новые технологии [1]
География [4]
Гуманитарий [0]
Школьная библиотека [0]
Школьный лагерь [0]
Школьный психолог [0]
Физкультура [3]
Внеклассные мероприятия [8]
Поделимся опытом в работе [0]
Про компютеры и не только. [0]
Разное [4]
О трудностях нашей работы [0]
Опыт и советы [1]
Директору и завучам [0]
Дошколёнок [3]
Самопознание [2]
Стихи и проза [0]
Мастер класс [0]
Математика и геометрия [7]
Театр и сцена [0]
Творческие работы [1]
Биология [0]
Регистрация
Полезные сайты
  • Сайт "Учительский мир"
  • Мини-чат
    300
    рек
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Наш опрос
    Кто посещает наш сайт?
    Всего ответов: 227
    Опрос
    Кто посещает наш сайт?
    Всего ответов: 227
    Часы
    Block title
    $MYINF_990
    вам
    Курс валют
    Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
    Погода
    Астана
    Время жизни сайта
    Поиск
    Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz


  • Приветствую Вас Гость | RSS
    Каталог файлов
    Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика и геометрия

    "Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктер"
    [ Скачать с сервера (15.7 Kb) ] 05.03.2015, 12:48
    Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық өрнектерді ықшамдауда негізгі тригонометриялық теңбе- теңдіктерді қолдану.
    Сабақтың мақсаты:
    Білімділік: Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен формулаларын қарапайым тригонометриялық өрнектерді дәлелдей білу бейімділіктрін қалыптастыру.
    Дамытушылығы: Ойлау жүйелігін және сұрақтарға нақты жауап беруге тез шешім қабылдауға үйрету.
    Тәрбиелігі: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіріп, тиімді тәсілдерін көрсету арқылы талғамдарын арттыру, іздену, бақылау арқылы оқушылардың дүниетанымдық қабілеттерін қалыптастыру.
    Көрнекілігі: Интерактивті тақта, кеспе қағаздар, маркер, бағалау парағы, слайд, флипчарттар, стикерлер.
    Сабақтың әдісі: сұрақ- жауап, жеке, топтық жұмыс.СТО, АКТ пайдалану.
    Сабақтың барысы:
    І. Ұйымдастыру бөлімі. Сәлемдесу, түгендеу, тренинг, топқа бөлу. Үй жұмысын тексеру. Жауабын тақтада көрсету.
    ІІ. «Миға шабуыл» . сұрақтарға жауап беру.
    ІІІ. Қызығушылығын ояту.
    А) Постер толтыру.
    IV.Оқулықпен жұмыс.
    V. Ой- толғаныс. Формуланы жалғастыр.
    VI. Үйге тапсырма.
    VII. Бағалау, қорытындылау.
    VIII. Рефлексия.
    І. Ұйымдастыру бөлімі.
    Сәлеметсіздер ме, балалар! Мен сендерді жақсы күйде көргеніме қуаныштымын. Бүгінгі сабағымызға әр мектептен ұстаздар келіп отыр. Сондықтан өзіміздің «тригонометрия» әлемінен алған білімімізді көрсетейік.
    а) Барлығымыз «Шаттық шеңберіне» жиналайық. Әр оқушы өзінің жанындағы оқушыға тілек айтады. (сен әдімісің, сен ақылдысың, сен көріктісің, сен білімдісің).
    б) Сынып оқушыларын топқа бөлеміз. Тақтадағы геометриялық фигураның ішіне жабыстырылған стикердің түсін таңдаймыз, яғни сары- α , жасыл -β, қызыл- γ.
    «Альфа», «Бета», «Гамма» тобы болып бөлінеді. Топ басшылары сайланады. Альфа- Алмаз, Бета-Сұлтан, Гамма- Жадыра. Әр топқа критериалды бағалау парағы беріледі.
    ІІ. «Миға шабуыл» . Бақылау сұрақтары беріледі:
    1. Тригонометрия қай елдің сөзі, қандай мағына береді?
    2. Тангенс және котангенс функцияларының ширектегі таңбаларын ата.
    3. Келтіру формуласын тұжырымда.
    4. α- бұрышының синусы деп нені айтады?
    5. Синус және косинус функцияларының таңбаларын ата.
    6. Тригонометриялық функциялардың қайсысы жұп, қай функция тақ болады?
    7. Пифагор теоремасын тұжырымда.
    8. α- бұрышының косинусы деп нені айтады?
    9. α- бұрышының тангенсі неге тең?
    ІІІ. Қызығушылығын ояту. Үш топқа флипчарт таратылады. Постер толтыру. Әр топ берілген есепті әр түрлі тәсілдермен ықшамдайды.
    І топ. «Альфа»
    2cos2 α-1+sin2 α
    II топ. «Вета»
    1-sin2 α-cos2 α
    III топ. «Гамма»
    cosα tgα+sinα
    IV. Оқулықпен жұмыс. Үш топқа деңгейлік есептер беру.
    V. Формуланы жалғастыр.(Интерактивті тақтада орындау)
    1. sin2 α+cos2 α
    2. tg α
    3. ctg α
    4. 1+ tg2 α
    5. 1+ ctg2 α
    6. sin (α+β)
    7. sin (α-β)
    8. cosαcosβ+ sin αsinβ
    9. cosαcosβ- sin αsinβ
    10. tgαctg α
    VI.Үйге тапсырма беріледі. Тақтаға орындау әдісін түсіндіру. Формулалар жаттау.
    VII. Бағалау. Мұғалімнің және топ басшыларының бағалауы.
    VIIІ. Рефлексия. Әр оқушы осы сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, тақтаға жапсырады.
    Категория: Математика и геометрия | Добавил: Бигалиевна
    Просмотров: 1581 | Загрузок: 37 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Сделать бесплатный сайт с uCoz Copyright MyCorp © 2024