В помощь педагогу.
Пятница, 29.03.2024, 11:05
Форма входа

Категории раздела
Русский язык и литература [3]
Казахский язык и литература [20]
История и обществоведение [8]
Английский и немецкий языки [4]
Физика [2]
Химия [1]
Уроки музыки [0]
Классному руководителю [0]
Начальная школа [11]
НВП, ОБЖ [1]
Новые технологии [1]
География [4]
Гуманитарий [0]
Школьная библиотека [0]
Школьный лагерь [0]
Школьный психолог [0]
Физкультура [3]
Внеклассные мероприятия [8]
Поделимся опытом в работе [0]
Про компютеры и не только. [0]
Разное [4]
О трудностях нашей работы [0]
Опыт и советы [1]
Директору и завучам [0]
Дошколёнок [3]
Самопознание [2]
Стихи и проза [0]
Мастер класс [0]
Математика и геометрия [7]
Театр и сцена [0]
Творческие работы [1]
Биология [0]
Регистрация
Полезные сайты
  • Сайт "Учительский мир"
  • Мини-чат
    300
    рек
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Наш опрос
    Оцените мой сайт
    Всего ответов: 79
    Опрос
    Кто посещает наш сайт?
    Всего ответов: 226
    Часы
    Block title
    $MYINF_990
    вам
    Курс валют
    Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
    Погода
    Астана
    Время жизни сайта
    Поиск
    Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz


  • Приветствую Вас Гость | RSS
    Каталог файлов
    Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

    Табиғаты ғажап Қазақстан
    [ Скачать с сервера (19.4 Kb) ] 23.11.2017, 22:49
    Күні:22.04.2015 Пәні: Қазақ тілі
    Еркибаева Нурсулу Олжабаевна
    Сынып: 10

    Сабақтың тақырыбы: Табиғаты ғажап Қазақстан
    Мақсаты: Қазақстанның табиғаты алуан түрлі екендігі туралы түсінеді.
    Табыс критерийлері: 1.Табиғат туралы түсінеді, алуан түрлілігін дәлелдей алады..
    2.Тақырыпты түсінеді,өз ойларын айта алады.
    3.Топ арасындағы ынтымақтастыққа үйренеді.
    Сабақтың әдісі:
    Бағалау: Топтық жұмыс, сұрақ-жауап, түртіп алу әдісі,
    Мұғалімнің бағалауы, бағалау парағы
    Ұйымдастыру кезеңі:
    3 минут Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу.
    (Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызып, жақсы тілектер айтамын.) слайд.
    Армысыздар, балалар,
    Дайынбыз ба сабаққа?
    Қазақ тілі – сөз өнері,
    Сай келейік талапқа.
    Бар ма үйден дайындық?
    Тапсырмаңыз дұрыс па?
    Оқымасаң, уайым қып,
    Тығылмаңыз қуысқа.
    Ойымызды айтайық,
    Білімімізді байқайық,
    Мына отырған ұстаздар,
    Қалсын бір сәт марқайып.
    Қызығушылықты ояту
    5 минут Топқа бөлу, топ мүшелерін сайлау, топтық ережені еске түсіру
    (спикер, хатшы, басшы).
    «Табиғат, ғажап, Қазақстан» сөздері арқылы топқа бөлу.
    Видео көрсету.
    Не туралы видео көрдік? Сонымен бүгінгі өтетін тақырыбымыз Табиғаты ғажап Қазақстан. Сабаққа мақсат қою.

    Ойтолғаныс
    (4 минут) Мағынаны тану слайд.
    Ой толғаныс.Сұрақ – жауап әдісі.
    1.Табиғаттың адам үшін қандай маңызы бар?
    2.Табиғатты қалай сақтау керек?
    3.Адам мен табиғат өзара қандай байланыста?
    4.Салауатты өмір салтын құру үшін қандай ережелерді орындау керек?
    Оқулықпен жұмыс
    8 минут Оқулықтағы берілген мәтінді түсініп оқу. слайд.
    (әр топ өз бөлігін оқиды, «Таулар, өзендер, өсімдіктер» тақырыбына постер құрады)
    Сергіту сәті
    5 минут Ойын «Кім жылдам» слайд.
    Сіздерге берілген 5минут уақыт ішінде құрастыруға берілген суреттерді жинақтау қажет. (табиғат көрінісі бейнеленген суретті құрастыру).
    Шығармашылық жұмыс
    8 минут
    1. Шығармашылық жұмыс.
    Жағдаяттардың шешімін табу. Дарынды балалармен жұмыс.
    1-жағдаят
    Сіз саябақта достарыңызбен серуендеп келе жатқанда, бір топ балалар ағаштың жапырағын жұлып, бұтағын сындырып жатқанын көрдіңіз. Сіз не істейсіз?
    2-жағдаят
    Сіздің сыныбыңызда оқитын бала сабақтан кейін өзінің үйінің жанында тал отырғызады, сізге барасыз ба деп ұсыныс жасайды. Сіз қалай жауап берер едіңіз?
    (оқушы өз ойларын ортаға салады)
    2. 4-тапсырма. Қарамен жазылған сөздердің орнына синонимдерін жазыңдар
    Әр топқа бір сөйлемнен беремін.
    3. 6-тапсырма. Мәтіннен күрделі сөздерді табыңдар.(Біріккен, қосарланған, тіркескен сөздер) ТЖ.
    Рефлексия
    3 минут «Табиғат, ғажап, Қазақстан» сөздеріне синквейн жазу.
    -Бүгін сабақта не туралы білдік?
    -Қазақстанда қандай таулар бар?
    -Елімізде қандай өсімдіктер бар?
    -Жерімізде қандай өзендер бар?
    Бағалау
    2 минут (смайликтер арқылы )
    -Мен сабақты жақсы түсіндім –жасыл түс
    -Мен сабақты түсінген сияқтымын- сары түс
    -Маған сабақ түсініксіз болды- қызыл түс
    Үйге тапсырма
    2 минут 154-беттегі сұрақтарға жауап беріңдер.
    Қорытынды
    5 минут
    Сұрақтар қойып, сабақты қорыту Оқушыларға қағаздан жасалған күннің сәулелерін таратып, жақсы қасиеттер жазғызамын. Осы сәулелерді тақтадағы күн шеңберінің айналасына оқушылармен бірге орналастырамыз.
    Қорытындылау.
    Жақсы істер жасаймыз,
    Табиғатты қорғаймыз,
    Үлкендерді тыңдаймыз,
    Кішілерді сыйлаймыз,
    Біз тәртіпті баламыз,
    Болашаққа сенеміз!
    Қорыта келгенде, адамның табиғатсыз тіршілік ете алмайтынына көз жеткіздік қой дейміз. Табиғатты сүйе білу үшін табиғат туралы мол білу керек. Ал мол білім — кітапта, әр пәнді жақсы оқуда. Қашанда табиғатқа қамқорлық керек. Оған қалай болса, солай қарайтын адамдар қайда да болса кездеседі. Мысалы: сөндірілмей тасталған шырпы, темекі тұқымы жайқалып тұрған орман тоғайды құртып жіберуі мүмкін. Ал бір, ағаштың өсуіне қаншама көп жылдар керек екендігін біз білеміз. Мұндай жағымсыз қылықтардан өзімізді аулақ ұстайық, табиғатты аялайық! Табиғатты сүйе білмеген, туған жерін, елін де сүйе алмайды.
    Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Нурик3871
    Просмотров: 873 | Загрузок: 22 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Сделать бесплатный сайт с uCoz Copyright MyCorp © 2024