Күні:22.04.2015 Пәні: Қазақ тілі Еркибаева Нурсулу Олжабаевна Сынып: 10
Сабақтың тақырыбы: Табиғаты ғажап Қазақстан Мақсаты: Қазақстанның табиғаты алуан түрлі екендігі туралы түсінеді. Табыс критерийлері: 1.Табиғат туралы түсінеді, алуан түрлілігін дәлелдей алады.. 2.Тақырыпты түсінеді,өз ойларын айта алады. 3.Топ арасындағы ынтымақтастыққа үйренеді. Сабақтың әдісі: Бағалау: Топтық жұмыс, сұрақ-жауап, түртіп алу әдісі, Мұғалімнің бағалауы, бағалау парағы Ұйымдастыру кезеңі: 3 минут Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу. (Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызып, жақсы тілектер айтамын.) слайд. Армысыздар, балалар, Дайынбыз ба сабаққа? Қазақ тілі – сөз өнері, Сай келейік талапқа. Бар ма үйден дайындық? Тапсырмаңыз дұрыс па? Оқымасаң, уайым қып, Тығылмаңыз қуысқа. Ойымызды айтайық, Білімімізді байқайық, Мына отырған ұстаздар, Қалсын бір сәт марқайып. Қызығушылықты ояту 5 минут Топқа бөлу, топ мүшелерін сайлау, топтық ережені еске түсіру (спикер, хатшы, басшы). «Табиғат, ғажап, Қазақстан» сөздері арқылы топқа бөлу. Видео көрсету. Не туралы видео көрдік? Сонымен бүгінгі өтетін тақырыбымыз Табиғаты ғажап Қазақстан. Сабаққа мақсат қою. Ойтолғаныс (4 минут) Мағынаны тану слайд. Ой толғаныс.Сұрақ – жауап әдісі. 1.Табиғаттың адам үшін қандай маңызы бар? 2.Табиғатты қалай сақтау керек? 3.Адам мен табиғат өзара қандай байланыста? 4.Салауатты өмір салтын құру үшін қандай ережелерді орындау керек? Оқулықпен жұмыс 8 минут Оқулықтағы берілген мәтінді түсініп оқу. слайд. (әр топ өз бөлігін оқиды, «Таулар, өзендер, өсімдіктер» тақырыбына постер құрады) Сергіту сәті 5 минут Ойын «Кім жылдам» слайд. Сіздерге берілген 5минут уақыт ішінде құрастыруға берілген суреттерді жинақтау қажет. (табиғат көрінісі бейнеленген суретті құрастыру). Шығармашылық жұмыс 8 минут 1. Шығармашылық жұмыс. Жағдаяттардың шешімін табу. Дарынды балалармен жұмыс. 1-жағдаят Сіз саябақта достарыңызбен серуендеп келе жатқанда, бір топ балалар ағаштың жапырағын жұлып, бұтағын сындырып жатқанын көрдіңіз. Сіз не істейсіз? 2-жағдаят Сіздің сыныбыңызда оқитын бала сабақтан кейін өзінің үйінің жанында тал отырғызады, сізге барасыз ба деп ұсыныс жасайды. Сіз қалай жауап берер едіңіз? (оқушы өз ойларын ортаға салады) 2. 4-тапсырма. Қарамен жазылған сөздердің орнына синонимдерін жазыңдар Әр топқа бір сөйлемнен беремін. 3. 6-тапсырма. Мәтіннен күрделі сөздерді табыңдар.(Біріккен, қосарланған, тіркескен сөздер) ТЖ. Рефлексия 3 минут «Табиғат, ғажап, Қазақстан» сөздеріне синквейн жазу. -Бүгін сабақта не туралы білдік? -Қазақстанда қандай таулар бар? -Елімізде қандай өсімдіктер бар? -Жерімізде қандай өзендер бар? Бағалау 2 минут (смайликтер арқылы ) -Мен сабақты жақсы түсіндім –жасыл түс -Мен сабақты түсінген сияқтымын- сары түс -Маған сабақ түсініксіз болды- қызыл түс Үйге тапсырма 2 минут 154-беттегі сұрақтарға жауап беріңдер. Қорытынды 5 минут Сұрақтар қойып, сабақты қорыту Оқушыларға қағаздан жасалған күннің сәулелерін таратып, жақсы қасиеттер жазғызамын. Осы сәулелерді тақтадағы күн шеңберінің айналасына оқушылармен бірге орналастырамыз. Қорытындылау. Жақсы істер жасаймыз, Табиғатты қорғаймыз, Үлкендерді тыңдаймыз, Кішілерді сыйлаймыз, Біз тәртіпті баламыз, Болашаққа сенеміз! Қорыта келгенде, адамның табиғатсыз тіршілік ете алмайтынына көз жеткіздік қой дейміз. Табиғатты сүйе білу үшін табиғат туралы мол білу керек. Ал мол білім — кітапта, әр пәнді жақсы оқуда. Қашанда табиғатқа қамқорлық керек. Оған қалай болса, солай қарайтын адамдар қайда да болса кездеседі. Мысалы: сөндірілмей тасталған шырпы, темекі тұқымы жайқалып тұрған орман тоғайды құртып жіберуі мүмкін. Ал бір, ағаштың өсуіне қаншама көп жылдар керек екендігін біз білеміз. Мұндай жағымсыз қылықтардан өзімізді аулақ ұстайық, табиғатты аялайық! Табиғатты сүйе білмеген, туған жерін, елін де сүйе алмайды. |