В помощь педагогу.
Пятница, 27.12.2024, 06:09
Форма входа

Регистрация
Полезные сайты
  • Сайт "Учительский мир"
  • Мини-чат
    300
    рек
    Статистика

    Онлайн всего: 2
    Гостей: 2
    Пользователей: 0
    Календарь
    «  Апрель 2014  »
    ПнВтСрЧтПтСбВс
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930
    Архив записей
    Наш опрос
    Кто посещает наш сайт?
    Всего ответов: 228
    Опрос
    Кто посещает наш сайт?
    Всего ответов: 228
    Часы
    Block title
    $MYINF_990
    Block title
    вам
    Курс валют
    Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
    Погода
    Астана
    Время жизни сайта
    Поиск
    Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz


  • Приветствую Вас Гость | RSS
    Блог
    Главная » 2014 » Апрель » 24 » Абжанова Мансия Сабикеновна Ақмола облысы Еңбекшілдер ауданы, Макин орта мектебі
    21:26
    Абжанова Мансия Сабикеновна Ақмола облысы Еңбекшілдер ауданы, Макин орта мектебі
    Қысқа мерзімді сабақ жоспары №1

    Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні Абжанова Мансия Сабикеновна 6 «А» сыныбы.
    Оқушылар саны-8 Еңбекшілдер ауданы
    Макин орта мектебі
    3-апта 07.02.2014ж 3-сабақ. 11.20-12.05 мультимедия кабинеті
    Сабақтың атауы Тақырыбы: Бауыржан Момышұлы «Жауынгердің тұлғасы»

    Сілтеме Әдебиет. Авторлары:К.Ісләмжанұлы, С.Тілешова, Б.Әрінова, Р.Баттал,
    Алматы «Атамұра»-2011ж, ғаламтор материалдары
    Сабақтың жалпы мақсаты 1. «Жауынгер тұлғасы» атты үзіндіні талдай отырып, Ұлы Отан соғысы, ондағы ерліктер, жауынгерлердің еліне деген патриоттық сезімдерін жеткізу.
    2. Оқушы бойына адамгершілік қасиеттерді дарыта білу. Жолдастыққа, сыйластық пен ізгілікке үйрету. Өз Отанын сүйе білетін елінің нағыз азаматы етіп тәрбиелеу.
    3. Оқушыларды өзінше ой қорытуға, ой түюге баулу, шығармашылық жұмысқа жұмылдыру арқылы таным - түсініктерін дамыту.
    Міндеттері 1.Б.Момышұлы туралы, оның шығармашылығы туралы ой қорытып, әңгіменің мазмұнын талқылайды, көркем тіліне назар аударады.
    2. Теориялық білімді практикада қолданады. Білім, білік, дағдыны қалыптастырады.
    3.Топтық жұмыс кезінде бір-бірімен пікірлеседі,алған білімдерін бекітеді.
    Сабақтың түрі Аралас сабақ
    Әдіс-тәсілдері Жеке,жұптық,топтық жұмыс, сұрақ-жауап, қорыту,талдау,бекіту, ауызша-жазбаша, сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары
    Сабақтың көрнекілігі интерактивті тақта, стикерлер, маркерлер, флипчарттар, карточкалалар, смайликтер, пікірлер парағы, тапсырмалар, сигналдық карточкалар
    Күтілетін
    нәтиже 1. Әңгіме мазмұнын түсіндіре алады.
    2. Бауыржанға мінездеме береді.
    3. Бір-біріне сұрақтар қойып, қайта бағыттай алады.
    4. Ой қорытып, пікірлерін айтады.
    5. Ұжымдасып еңбек етуді үйренеді.
    6. Жұппен жұмыс істей алады.
    7. Барлық тапсырмаларды талдайды.
    Ұйымдастыру кезеңі 1. Амандасу.
    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру арқылы «Менің ойымша, мен....тренингін өткіземін.
    3. Қорапшадағы кәмпитті алып, түстеріне қарай топтарға бөлінеді.
    (3 мин)

    Үй жұмысын тексеру (5 мин)
    1. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
    1. Оқушылардан үй тапсырмасын сұраймын:
    А) Конверт-сұрақ арқылы үй жұмысын тексеремін.
    Б) Бауыржанның нақыл сөздерін сұраймын. 1. Екі топ бір-біріне сұрақтар жазып, басқа топтың сұрақтарына жауап береді?
    2. Нақыл сөздер айтады.
    Жаңа сабақ (27 мин)
    Сабақтың барысы:
    2. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
    Бауыржан туралы «Сен білесің бе?» фильмін көрсетемін. Пікір алмасу. Қазақтың тағы қандай батырларын білесіңдер? (2 мин)

    2-тараумен таныстырып, мәтінді бөліп беремін, талқылайды. «Әлемді шарлау». (5 мин)

    Миға шабуыл. Сұрақтар қоямын.
    1. Сол кездегі қысты суретте?
    2. Бауыржан командный пунктке неге түсті?
    3. Мұхаметқұл қандай адам?
    4. Бауыржан командирге қандай мақалды келтіріп айтты,оның әсері тиді ме?(2 мин)

    «Кім жылдам» талқылау құралы. Мәтінде кездесетін мақал-мәтелдерді тауып айтқызамын. (2 мин)

    Ой қозғау.
    «Жауынгердің тұлғасы» қандай болу керек?
    (3 мин)

    «Атом-молекула» ойыны (2 мин)

    Топтық-Жұптық жұмыс.
    Оқушыларға тақырып (Соғыс. Жеңіс ) таңдатамын. Сол бойынша диалог құрады.
    (3 мин)

    Топтық жұмыс. Тапсырмалар беремін.
    (5 мин)
    Оқушылардың ойларын тыңдаймын.


    Оқушылар топ басшысын сайлап, ол өз мәтінін басқа топқа түсіндіреді. Әр топтан 1 адамнан шығып мазмұндап береді.

    Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.



    Оқушылар мәтінді толық қарап, мақал-мәтелдерді айту керек.

    Әр оқушы флипчартқа жауап жазады.

    Сергіту сәтін жасайды.


    Жұппен тұрып диалогты оқиды.



    1-топ «Пирамиданы» толтырады, Бауыржан өлеңдері мен шығармаларын атайды.
    2-топ «Мен Бауыржандай болсам» эссе және Бауыржан туралы басқа жазушылардың шығармаларын атайды.
    Бекіту.
    3. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
    Интерактивті тақта арқылы Бауыржанның өз дауысымен айтқан әңгімесін тыңдатамын.
    ( 3 мин) Тыңдағандарын талқылайды.
    Қорыту.
    4. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
    Рефлексия. Стикерлерді таратып,оқушылардың бүгінгі сабақ туралы пікірлерін жазғызып, жапсыртамын және көңілді, көңілсіз смайликтерді көтеріп қандай көңіл-күйде екендігін сұраймын. (3 мин) Стикерлерге өз ойларын жазып, тақтадағы сабақтан алған әсерім, пікірім деген бағандарға жапсырады.Көңілді, көңілсіз смайликтерді көтеріп көңіл-күйлерін көрсетеді.
    Бағалау.
    5. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
    Оқушыларға 50,85,100 пайызды парақтар беремін, олар бір-бірін бағалайды.
    (3 мин) Пайыздар беру арқылы өз топ мүшелерін бағалап, түсіндіріп береді. 50%-3, 85%-4, 100%-5
    Үй тапсырмасы
    6. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
    1. Б.Момышұлына байланысты реферат жазу.
    2. Мәтінді мазмұндап келеді. (2 мин)
    3. Мақал-мәтелдерді жаттау. Үй тапсырмасын күнделікке жазады.
    Түсінбеген сұрақтарын қояды.
    Просмотров: 874 | Добавил: mans | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Сделать бесплатный сайт с uCoz Copyright MyCorp © 2024