Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі А.С.Бельгибаеваның қысқа мерзімдік жоспары
8.30-9.15 Қазақ тілі 8 сынып
Сабақ тақырыбы: Пікірсайыс Жалпы мақсат: Пікірсайыс туралы түсінік беру. Оқушылардың көпшілік алдында сөйлеу тілін жетілдіру.Қарым қатынас мәдениетін қалыптастыру АКТ-ны тиімді пайдалану Сілтеме: 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б. 2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі 3. 8-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы 178 бет 4. Портал материалдары Оқу нәтижесі: Қарсыласының құқын білу. Өз пікірін дәлелдей білудің маңызын түсіну. Пікір алысудың маңызын білуі.АКТ пайдалана алуы Негізгі идеялар: Көпшілік алдында сөйлей білудің сөз әдебінің маңызы Жұптық,топтық жұмыста ой ұшқырлығын дамыту
Сабақта қолданылатын материалдар: интерактивті такта,пікірсайыстың түрлеріне арнап жасалған схема -карта Оқыту әдістері: Жаңа әдістер: Сұрақ- жауап, диалог, АКТ, СТО Жеке,топтық
«Бір ауыз сөз» стратегиясы, Инсерт әдісі Дерек көздері: Сөз әдебіне тақырыбына арналған материалдар:
1. Шешендік сөздер 2. Қазақ тілінен оқушы анықтамалығы 188 бет 3. Викидепия ашық энциклопедиясы
Тапсырмалар: сұрақтарға жауап беру, дебатқа түсу,оқулықпен жұмыс, рефлексия жасау
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) 8.30-8.33 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті «Жүректен жүрекке» арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыру Ортаға шығып «Жүректен жүрекке» шеңбер жасау ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( 5 мин ) 8. 33-8.38 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті «Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасына дайындық дәрежесін білу Үй тапсырмасына дайындық дәрежесін қағаз бетіне түсіру және талдау ІІІ. Жаңа тақырып (10 мин) 8.38-8.48 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру «Пікірсайыс » Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау Мағынаны тану (10 мин) 8.48-8.58 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Стикерлер арқылы топқа бөліп,ортаға тақырып тастау арқылы өз ойын айта білуге жетелеу. Пікір алысу, сөйлесу кезінде адамның қимыл-қозғалысы, бет-әлпет өзгерісі де оның жан-дүниесін, ішкі ойын білдіріп отыратындығын айту. Дауыс ырғағы, сөзді орынды қолдану, екпін, кідіріс сияқты қосымша белгілер де сөйлеушінің пікірін білдіріп қоймай, мәдениетін, тәрбиесін көрсететіндігін түсіндіру. Топ басшысы шығып өз ойларын қорғауын ұйымдастыру. Топқа бөлініп,топтаса жұмыс жасау арқылы ,өз ойларын анық жеткізудегі түсініктерін тексеру.
IV.Қорытындылау (5 мин) 8.58-9.05 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Оқулықпен жұмыс . Берілген тапсырманы орындатуда «Бір ауыз сөз стратегиясы» арқылы өз ойларын білдіруге ықпал ету Ділмарлық пен көпсөздіктің аражігін ажыратып жазу. Өзін-өзі критериалды бағалау V. Үйге тапсырмасын беру (2 мин) 9.05-9.07 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Шешендік сөздерді жаттап, өзіндік талдау жасап келу Үй тапсырмасын білу, түртіп алу VI. Бағалау (5 мин) 9.07-9.12 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
« 3» – 1- 2 толық қамтылса VII. Рефлексия (3 мин ) 9.12-9.15 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Инсерт әдісі арқылы түсінгендерін анықтау Сабақтан алған білімдерін инсерт тәсілі арқылы жеткізу