Батыс Қазақстан облысы Теректі ауданы Ұзынкөл ауылы Ұзынкөл ЖОББМ
Сабақ жоспары Пәні: Орта ғасырдағы Қазақстан тарихы Сынып: 7 «а» сынып Тақырыбы: І бөлім. Қорытындылау сабағы. Мақсаты: 1. Оқушылардың ерте ғасырлардағы мемлекеттер туралы ақпаратты жинақтауын білім тиянақтауын қамтамасыз ететін пікір алмасу, орта қалыптастыру. 2. Өз халқының тарихын оқи отырып, тарихи тұлғалар мен оқиғалар маңызына қызмет сезімін ұялату. 3. Әрбір тарихи фактілер бойынша (Бұм таксаномиясы бойынша) салыстыру, себебін анықтау, жинақтауға машықтандыру. Әдіс-тәсілдері: ББҰ, кубизм(СТО стратегиалары) сұрақ-жауап,деңгейлік тапсырмалар Формасы: Жинақ сабақ Көрнекілігі: ББҰ кестесі, 4 плакат, 4 маркер.
Барысы: І бөлім. Қызығушылықты ояту. Орындалатын шағын мақсаттар: -Оқушылардың өткен §1-10 дейінгі білім мазмұнына шолу жасауға еске түсіруге, алдағы жұмыс түрлеріне ындаландыруға мүмкіндік тудыру. Қолданылатын әдіс-тәсіл: ББҰ –кестесі, «Ерте орта ғасырдағы мемлекеттер» Білемін Білуім керек үйрендім
Берілетін уақыты: 5 мин Жұмыс түрі: пікіралмасу,өзара ақпарат алмасу арқылы кесте №1 №2 бөлігін толтыру. Қосымша сұрақтар: (белсенділігі орташа оқушыларға арналады) 1. Сұлу Қаған қай мемлекет билеушісі? 2. Түркеш қағанатының хранологиялық аймағы? 3. Соғдылардың Жетісуға қоныс аударуы? 4. Бұлақ, жікіл, ташлық қай мемлекет тайпалары? 5. Ұйғыр қағанатының құрылу уақыты? 6. Түрік жазба мәдениетіне не жатады?
ІІ бөлім. Оқушылардың танымдық белсенділігі. Орындалатын шағын мақсаттар: Оқушылар мен топтық жұмыс арқылы әр бағыттағы ойлау операцияларын ұйымдастыру. Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс арқылы Д. Куббизм (СТО) стратегиясы, Джигсо стратегиясының элементтері. Жұмыс тақырыбы: Ерте орта ғасырлық мемлекеттерге саяхат. 1 топ тапсырмасы: Ерте орта ғасырлық мемлекеттердің хронологиялық шегін сараптама жасау. 2 топ тапсырмасы: Ерте орта ғасырлық мемлекеттердің басқару жүйесін салыстыру. 3 топ тапсырмасы: Ерте орта ғасырлық мемлекеттердің мәдени дамуындағы ерекшеліктер мен тұтастықты салыстыру. 4 топ тапсырмасы: Ерте орта ғасырлық мемлекеттердің шаруашылығы ұқсастығы, ерекшелігін ажырату. Берілетін уақыт: 15 мин Жауап беру алгаритмі Әр топтың жауабы: жауапты қабылдау-коментарий беру-сұрақ қою. Берілетін уақыт-әр топқа 3 мин -12 мин - Сараптау , жинақтау жұмысы-5 мин Бекіту сұрақтары: (жедел жауап негізделген) 1. Қарлұқ қағанатының құрылған жылы? 2. Қимақ қағанатының билеушісі? 3. Ислам дінін алғаш қабылдаған, мемлекет? 4. Жоғарғы билеуші қалай аталады? 5. Рухани мәдениет дегеніміз не? 6. Ұлы Жібек жолы қай елден басталды? 7. Жазба ескерткіштерді ата? 8. Дамыған қолөнер салаларын ата?
ІІІ Қорытынды бөлім: Орындалатын шағын мақсаттар: Оқушылардың өз білімдерінің жинақтауын, түйінделуін және түзетуін, өзара ақпарат алмасуына көмектесу. Қолданылатын әдіс-тәсілдер: ББҰ стратегиясы
№1 білемін №2 білуім керек №3 үйрендім
Орындау реттілігі: Оқушылар №2,3 кесте бөліктерін жеке толтырады. Берілетін уақыт: 6 мин Бағалау: жұмыс дәптерлеріне тапсырма орындауы, оқушы жауабы.
Үйге тапсырма: Тест жұмысы әзірлік §1-10 «ерте орта ғасырдағы мемлекет»