Пәні : Қазақстан тарихы Тақырыбы: Жоңғар шапқыншылығы. Мақсаты: 1.Жаңа алынған біліміне ой-жүгірте отырып, қорытынды және шолу жасауға үйрету. 2.Сабақ үрдісі барысында түрлі іс-әрекет жасай отырып өз ойларын қабылдауға , дәлелдеуге үйрету. 3. Тарихи оқиғаға өз тарапынан баға беруге үйрену. Бөлім Мақсаты Іс-әрекетті ұйымдастыру тапсырма Тапсырмасының формасы Педагог әрекеті Оқушы әрекеті Нәтиже Бағалау. І бөлім 1.Бұрыңғы білім қоры негізін шығарып алу 1 «Жоңғар мемлекеті » тақырыбына эссе жазу Топтық жұптық жеке (оқушының таңдауы бойынша) 1 Қалай жұмыстану ортасын таңдауды оқушылардың еріктеріне беріп, сырттай бақылайды. 2.Уақытты қадағалайды. 1.Өз таңдауы бойынша топ ,жұп,жекеше жұмысты орындайды. 2.тапсырманы орындауда уақытпен санасады. Эссе мазмұнына сәйкес бұрынғы білімдері шығады. 2.Жеке оқушылардың бұрынғы білімдері негізінде сыныптық ортақ ақпарат қорын жүйелеу. 2.Әр орындалған жұмысты тыңдау, жүйелеу. Жалпы сыныптық Әр жұмысты тыңдайды ортақ ой қалыптастырады. Енді «не білу керек?» турасында ойларын жинақтап өз міндеттерін айқындайды. Жаңа сабақ тақырыбына қызығушылық оянып, оқушылар міндеттері айқындалады. Мұғалім: Оқушылардың тақырып бойынша бұрынғы білім қорлары деңгейін анықтайды. Оқушы: Тағы не білуім керек? турасында ойланады. ІІ бөлім Мақсаты:1.Білу, түсіну Берілген ресурс (мәтінді) пайдалана отырып жаңа ақпаратты игеру 1.берілген алгоритм бойынша ( схема сызу) тапсырма орындау. 1,кесте 2.міндеті 3.топ ішінде міндеттер бөлісу Топтық жұмыс 1.топ ішінде білім алу үрдісіндегі іс-әрекетін сырттай бақылайды. 2.уақытты қадағалайды . 1.Оқушылар тапсырманың мәнін түсіне отырып, жаңа білім мазмұнын игереді. 2. Уақытпен санасады. 1.оқушыларда белгілі бір жүйеге негізделген білім қоры жинақталады. Мұғалім: топ ішінде оқушылардың жұмыстануы бағалайды. Оқушы: Құрбыларының ойларын, іс-әрекетін бағалайды. (келіседі, келіспейді, шешім қабылдайды.) 2.Топ спикерінің постер қорғауы Топ, топаралық жұмыс. 1.Әр топ жұмыс нәтижелерін тыңдайды. 2.Топ арасындағы байланысты назарда ұстап, үнемі байланыс болуын қамтамасыз етеді. 1.Топ жұмысын қорғайды,әзірлейді. 2.Әр топ бір-біріне пікір, толықтырулар енгізеді. Топ жұмысы бойынша жүйелі ақпарат алынады. Топ жұмыстарына мұғалім және оқушылар тарапынан пікір айтылады. Мақсаты: Қолданыс Берілген мәтіндегі көзқараспен таныса отырып алған білімді қолдану. Қосымша мәтінді оқу. жеке 1.мәтін үлестіру 2.тыныштық сақтауды қамтамасыз ету 3.Уақытты қадағалау. 1.Мәтін мазмұнымен танысады. 2.Өз алдында ішкі сезімі арқылы таңдау жасауға әзірленеді. 1.оқушыларда алған білімді қолдануға ой әрекеттері жүреді. Мұғалім: 1.Мәтіннің оқушыларға қандай әсер бергенін бағалайды. Оқушы: Мәтін мазмұнын бағалайды. Мақсаты: Талдау. Алынған білімді саралай отырып өз алдына шешім қабылдау. Пікір алмасу. «Жоңғар шапқыншылығының алдын – алу мүмкін бе» Дебат 2 топ І бөлім 1.Әр оқушының (3 оқушы ) шешім қабылдауын бақылау.. 2.Топта ереженің сақталуын қадағалау. 3.Дебат қауіпсіздігін қамтамасыз ету. 1.Өз шешімін қабылдайды. 2.Топпен ақылдасып1 аргумент дайындайды. Оқушы алған білімді талдай біледі. Оқушы: Әр топ бір-бірінің ойын бағалайды. Мұғалім: Оқушылардың өз ойын жеткізе алуын бағалайды. ІІІбөлім. Мақсаты:Жинақтау. Алған білімнен шешім қабылдауға үйрету, ойын қорғауға үйрету. Пікір сайыс Дебат ІІ бөлім 1.Әр топтың бір-бірінің ойын қабылдауын қадағалайды. 2.Қарсы уәж айтуын қадағалайды. 3.Уақытты қадағалайды. 1.Топ бір-бірінің шешімін талдайды. 2.Өз шешімдерін (пікірін) қорғайды. Білім жинақталады. Оқушы Білімге деген көзқарас бағаланады. Мақсаты Бағалау. Алған білімдерін жинақтап өз көзқарастырын білдіруге бағалауға үйрету. «Қазақтардың жеңілу себептерін талдау»эссе жазу жеке 1.Тапсырманы нақты түсіндіреді. 2.Уақытты қадағалайды. 1.Ішкі толғанысын жазу арқылы жеткізеді Эссе мазмұнында оқушылардың ойы жинақталады. Оқушы: Өз ойын бағалайды. Мұғалім жазу әрекетінде оқушылар бір –бірін бағалайды. Эссе жазу Жалпы сыныптық 1.Әр эссе мазмұнымен танысады. 2.марапаттайды , қолдайды. 1.Өз ойын жазу арқылы жеткізеді. Жалпы сыныпта эссе арқылы тақырып бағаланады. Жаңа білім мазмұнынан шешім қабылдап, өз көзқарасын бағалайды. Өз және құрбысын бағалауға үйрету. Бағалау парағымен жұмыс. жұптық 1.Бағалау парағы үлестіріледі. 2.әр оқушының (3 оқушы) өзін, құрбысы бағалауын қадағалайды 1.бағалау парағымен танысады. 2.Өзін құрбысы бағалайды. Өз іс-әрекеті құрбысының әрекетін бағалайды. Жалпы сыны бойынша бағалау орындалады.