Тәтгімбет Қазанғапұлы 1815 ж. Қарқаралы өңірінің Мыржық тауының етегійдегі 1 Қызылжар қыстауында дүниеге кедген. Күйніінің әкесі Қазанғап орта дәулетті, ел-жүртына сыйлы, өнерге шын ықыласпен берілген адам болған.Тәттімбеттің дембырыға қүштарлығы от басынан басталады. Әкесінің інісі Әлі асқан күйші болмағанымен, өз тоңірегінің назарына іліккен домбырышы еді. Тәттімбетке домбыраны бала кезінде осы Әлі үйретеді. Домбырашылық өнерден әкесі Қазанғап та қүралақан емес.
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға табиғат ұғымының мәнін ашып, түсіндіру. Дамытушылық:Танымдық қабілет-терін, логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Өз ойын жеткізе білуге, ортаға сала білу дағдыларын жетілдіру. Тәрбиелік: Табиғатты аялауға, сүюге тәрбиелеу.
Жалпы адам баласында рухани және материалды байлық деген бар. Соның ішінде адамды адам етіп, ұлтты ұлт ететін – рухани байлық. Рухани байлықтың қайнар көзі - өнерде.
В статье проанализированы и обоснованы процессы реформирования в мировой системе образования на примере образовательных систем Сингапура и Великобритании, и аргументированы возможности адаптации данных процессов в Казахстане.
Статья "Иван Шангин - исследователь края."(История географических исследований Айыртауского района,СКО) . Шангины - первые натуралисты,первооткрыватели, первые специалисты с высшим горно - техническим образованием в России. Иван Шангин - исследователь Айыртауского края оставил после себя великолепные зарисовки природы , сродни перу Пушкина, современником которгоо он являлся. Иващенко Таьяна Васильевна. КГУ "Антоновская средняя школа"
Сарыарқа шілденің тас қайнатқан ыстығында астында ауыздығымен алысқан құла қасқа ат, үстінде шиделі күпі, бүтында жарғақ шалбар, басында ақ жалған-тыс, өткір көзді, маңдайы кере қарыс бір адам келе жатты. Бір нәрсесі түсіп қалғандай мезғіл- мезғіл артына қарап, біресе шоқытып алады. Алдынан соққан ат жүрісінің лебі оның ұзын сақалын екі айырып, кей кездерде шығынан асырып жібереді. Ердің қасындағы киіз қапты домбыра мен шығындағы ақауыз мьілтық оның қорғану құралы мен өнер қүралын бірдей ала жүргенінен хабар береді.
Цель урока: научиться строить проекции геометрических тел. Задачи урока: Образовательные: Сформировать знания о построении проекции геометрического тела на три взаимно перпендикулярные плоскости. Развивающие: учить анализировать, выделять главное, сравнивать, строить аналогии, ставить и разрешать проблемы, применять свои знания на практике. Воспитательные: формирование навыков самообразования и самооценки.
Сабақтың тақырыбы: Жануарлардың қысқы тіршілігі. Сабақтың мақсаты: Балаларды жануарлардың қысқы тіршілігімен таныстыру. Үй жануарлары мен жабайы аңдар тіршілігі жайлы айту. Оқушылардың тілдерін дамыту. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Туған өлкенің жануарларын қорғау. Үй және жабайы жануарларын қамқорлыққа алу, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Оқу орыс тілінде жүретін мектептерде зат есімді салыстыра оқытудың маңызы өте зор. Салыстыра оқыту барысында оқушылар грамматикалық категорияларды тез әрі оңай меңгереді. Көптеген ғалымдар салыстыра оқытуды қолдап отыр.
Патриотическое воспитание неразрывно связано с работой музея, как и вся его деятельность, связана с жизнью нашего села, его людьми. В нашей Свободненской школе появился школьный музей «Целина». Здесь можно познакомиться и с первыми покорителями целины и с теми, кто потом продолжил их дело, с первыми педагогами школы, воспитателями детского сада и с теми, кто сегодня трудится на педагогическом поприще.
Халқымыз ежелден тіл абыройын биік көтеріп, «Өнер алды ــ қызыл тiл» деп, сөз өнерін бар өнердің алдына қойып, жоғары бағалаған. Әдетте тіл жөнінде, тіл ــ адамдар ара қарым-қатынас жасау құралы деп, оған жай-жадағай анықтама берілгенімен, іс жүзінде тіл тек адамдар ара қарым-қатынас жасау құралы ғана болып қалмастан, қайта онан да маңыздысы, ол белгілі бір ұлттың ұлттық сана-сезімі, халықтың халықтық қасиеті, оның жалпы тарихы, әдет-ғұрпы, мәдениеті қатарлыларды тұтастай өз бойына қамтып жататын күрделі ұғым.
Рефлексия совместной презентации, в период этапа «Практика в школе». Задание №2. «Создание коллабаротивной среды». Учитель истории ГУ «Средняя школа №19 отдела образования города Костаная» Лёвина К.С.
Процесс воспитания детей непрерывен. Большие потенциальные возможности для всестороннего гармонического развития личности ребенка заложены в процессе воспитательно-образовательной работы с детьми в условиях прогулки.