Материал представляет собой разработку открытого урока русского языка в 4 классе. На уроке дети рассматривают самостоятельные и служебные части речи. Учитель применяет компоненты трёхъязычия, проводя психологический настрой для работы в группах на казахском языке, а физминутку на английском. На уроке используются формы работы: фронтальная, групповая, в парах. Урок сопровождается мультимедийной презентацией.
В данном материале представлена разработка урока по литературному чтению для 1 класса в рамках обновлённого содержания образования по теме В. Катаев "Дудочка и кувшинчик"
на уроке дети закрепляют знания таблицы умножения и деления 2-4;учатся увеличивать числа на несколько единиц, отрабатывают умения решать задачи, развивают логическое мышление, учатся работать в парах.
Цель: сформировать представления о частных случаях умножения и деления , умение применять его для вычислений; закрепить счетные умения, знания шагов учебной деятельности и умение решения задач по математике
Формирование экономического мышления, систематизирование знаний учащихся о потребительской культуре, развитие речи, внимания, критического мышления, прививитие навыков рационального потребления.
Сыныбы: 2 сынып Пәні: Әдебиеттік оқу Тақырыбы: Нашар көрші Мақсаты: Шығарманы түсініп оқып,өмірмен байланыстыра әңгімелеу, адамдар арасындағы қарым-қатынастың әртүрлілігін байқауға мүмкіндік беру. Міндеті: 1. Шығармадағы негізгі ойды оқушыларға ұғындыру. 2. Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасауы арқылы ойлауын, сөйлеу тілін дамыту. 3. Өз ойын қорыта білуге, сыни тұрғыдан ойлауға бейімдеу.
Сабақтың атауы Өсімдіктердің тіршілігі Мақсаты Білімділік мақсаты: Өсімдіктің тірі табиғат екенін дәлелдеу. Өсімдік мүшелері, оның тұқымнан өсетіні, атқаратын қызметі, өсімдікке қажетті жағдайлар туралы түсінік беру. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың өсімдік туралы білімдерін кеңейту, танымдық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік мақсаты: өсімдіктің адам және жануар өміріндегі маңызының зор екенін меңгерте отырып оны қорғауға, ажырата білуге тәрбиелеу.
Оқыту жұмысын тек сабақ арқылы ұйымдастыру мүмкін емес. Сыныптық-сабақ жүйесінің негізгі кемшілігі - оқушылардың дара ерекшеліктерін дамытуға жеткілікті мүмкіндіктердің болмауы - оқытуды ұйымдастырудың басқа жолдарын іздестіруге себеп болды.
Оқушыларға әлемдік деңгейде білім, тәрбие беру – қазіргі заман талабы. Бұл заңды да, өйткені біздің қоғам өмірінде адамгершілік бастамаларының ролі барған сайын артып, моральдық факторлардың ықпал аясы кеңейе түсуде. Адамгершілікке тәрбиелеудің маңызды педагогикалық міндеттері – оқушылардың белсенді өмірлік позициясын, қоғамдық борышқа саналы көзқарасын, сөз бен істің бірлігін сақтап, адамгершілік нормаларынан ауытқушылыққа жол бермеуді қалыптастыру.