Оқушылардың өнер туралы, ұлттық аспаптармен, оның үнін тыңдай отырып, музыкалық сауатын, білімін қалыптастыру. Халық аспаптарының түрлері, олардың әуені мен ерекшеліктерін айыру арқылы дағды мен біліктілігін дамыту. Музыка рухани өнердің ажырамас бөлігі екенін бағалай білуге, эстетикалық талғамын қалыптастыруға тәрбиелеу, өнерге қызығушылығын арттыру.
Ата-ана мен бала арасындағы қарым- қатынастың ерекшеліктерін психологиялық жаттығулар арқылы көрсету. Қазіргі кездегі баланың дамуына,жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып,қарым-қатынас орнату.
урок алгебры в 8 классе на тему "Квадратные уравнения и неравенства" проведен в форме игры "Кто возьмет миллион?". Цель: закрепление изученного материала.
Изделия, выполненные своими руками, всегда ценились, ценятся и, вероятно, будут цениться по сравнению с серийными промышленными изделиями, так как ручные работы - это источник эмоциональной духовности.
Сабақтың тақырыбы: Екі өрнектің қосындысының квадраты және айырмасының квадраты. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Екі өрнектің қосындысының квадраты және айырмасының квадратының формуласын қорытып шығару, білік дағдыларын қалыптастыру, есептерді шешу кезінде тиімді пайдалана білуге үйрету.
В данной разработке приводится поурочный план для урока биологии в 7 классе по теме "Происхождение и многообразие млекопитающих". На уроке используются приёмы и методы технологии проблемного обучения и развития критического мышления.
Батыс Қазақстан облысы Теректі ауданы Айтиев селосы Айтиев бастауыш мектебі Мұғалім:Танатарова Шолпан Каратаевна Сабақтың тақырыбы: Санды өрнек және әріпті өрнек
Данное театрализованное представление можно провести как весной, так и осенью. Дети познакомятся с некотырыми видами грибов, их полезных свойствах или вреде.
На уроке я знакомлю учащихся с понятием "спряжение" глаголов, типы спряжения, учу распознавать лицо глагола, осознанно употреблять глаголы в настоящем прошедшем и будущем времени, развиваю общеучебные умения. Учащиеся находят и объясняют изученные орфограммы.