Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Ү негізгі топшаның маңызды бейметалы – фосфордың элемент және жай зат ретіндегі қасиеттерін азотпен салыстыра отырып, атом құрлысын, кристалл торлары электр терістік қасиеттерінің өзара тәуелділігі туралы ұғымдарын дамытуы тиіс.
Сабақтың тақырыбы:Құрамында қоспасы бар бастапқы зат бойынша реакция өнімін есептеу. Сабақтың мақсаты: Теориялық алған білімін есеп шығару арқылы пысықтап, ойын жүйелеп алған білімдерін практика жүзінде қолдануға дағдыландыру
Цель и задачи урока: на материале связного текста обучать выразительному чтению, аудированию, основам свободного пересказа; прививать умения и навыки правильно и аргументированно отвечать на вопросы, рассуждать;
Сабақтың тақырыбы Цитология пәні және міндеттері.Зерттеу әдістері және олардың басқа биологиялық ғылым салалары мен медицина және ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызы. Сабақтың жалпы мақсаты Жасуша тіршіліктің бірлігі,жасуша теориясын түсіндіру.
Сабақтың тақырыбы «Жалпы биология негіздері» пәнінің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттері. Жалпы биология - биологиялық заңдылықтарды, тіршілік әлемінің көптүрлілігін, тірі материяның құрылым деңгейлерін зерттейтін пән.
Проектно - исследовательская деятельность открывает возможности формирования собственного жизненного опыта ребёнка по взаимодействию с окружающим миром; способствует актуализации знаний, умений и навыков ученика, их практическому применению во взаимодействии с окружающим миром и стимулирует потребность ученика в саморазвитии, самореализации и самовыражении, в творческой и общественно значимой деятельности.
Обучая первоклассников звуковому анализу и синтезу, рекомендуется сначала обратить внимание на то, все ли звуки ребёнок произносит правильно, без дефекта. Этап дифференциации звуков занимает немало времени у педагога. Эта разработка урока даёт возможность учителю упражнять детей в произношении звуков р, л; научить различать звуки и буквы. Кроме того, она будет способствовать закреплению навыка деления слов на слоги и обогащению словарного запаса ребёнка.
Данная разработка урока способствует более успешному усвоению новой темы "Образование имен существительных в родительном падеже", позволяет развить умения правильно употреблять имена существительные в родительном падеже и отвечать на вопросы родительного падежа. На уроке идёт повторение лексической темы "Цветы", обогащение словарного запаса учащихся.
Сабақтың мақсаты: Қадір Мырзаәлі өмірі мен шығармашылық қызметіне шолу. «Кәрі қыран» өлеңін оқыту, идеясын таныту,рәміз туралы ұғым беру. Әдеби шығарманы көркем сезіммен қабылдау,мәтінмен тереңдете жұмыс жүргізу, шәкірттердің сойлеу дағдысын қалыптастыру .Оқушылардың рухани дүниесін байыту,елжанды азаматтың өмірінен үлгі алу.
Сабақтың мақсаты: Бiлiмдiлік: MS Excel-дің графиктік мүмкіндіктері (диаграммалар) туралы оқушыларға түсінік беріп, Диаграмма шеберінің көмегімен диаграммалар тұрғызуды және әртүрлі типті диаграммалар құруды үйрету;
Сабақтың тақырыбы: Шешендік сөздер Сабақтың мақсаты: Білімділік: Шешендік сөз өнері мен шешендік өнердің өкілдері жайлы мағлұмат беру . Дамытушылық: Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың сөйлеу дағдыларын дамыта отырып, сана-сезімін ояту. Тәрбиелік: Оқушыларды өз жеріне, еліне деген сүйіспеншілікке баулу, сөздің қадір-қасиетін ұғынуға тәрбиелеу. Сабақтың формасы: топтық, жеке дара жұмыс
Важнейшая задача школы – подготовить учеников к жизни в обществе, что подразумевает, прежде всего, формирование умений жить и трудиться в коллективе. Эти умения, а также обеспечивающие успешность проживания в обществе компетентности могут сформироваться и развиться только в коллективной деятельности.
Сабақтың мақсаты: а) Білімділік: Бұрынғы өткен сабақтан алған мәліметтерді тереңдету, ойда қалғандарды нақтылау, меңгерген білімдерді ұмытып қалуға жол бермеу, білімді жетілдірудегі негізгі заңдылықтарды есте берік қалдыру, білімдегі олқылықтарды жою. ә) Дамытушылық: Сөз байлығын молайту, сөздік қорын байыту, ойлау қабілеттерін дамыту. б) Тәрбиелік: Білімге құштарлыққа тәрбиелеу, тіл құдіретін сезіне білуге, сөз мағынасын келістіре отырып құбылтып, оларды мейлінше дұрыс қолданып, дәл түсінуге тәрбиелеу