В помощь педагогу. |
Воскресенье, 21.09.2025, 07:17 |
Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Наш опрос |
|
Опрос |
|
Курс валют |
 |
|
Приветствую Вас Гость | RSS
|
|
В разделе материалов: 84 Показано материалов: 41-50 |
Страницы: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » |
Қазақстан тарихы пәні бойынша "Жоңғар шапқыншылығы "тақырыбы. Осы сабақта жаңа алынған білімге ой-жүгірте отырып, қорытынды және шолу жасауға үйрету.
|
Cын есімнің мағыналық ерекшелігін таныту, жасалу жолдарын ажырата білуді меңгерту. оқушылардың ой қабілетіне әсер ету арқылы өздігінен жұмыс әрекеттерін дамыту, тапқырлық, ізденімпаздық, шығармашылық қабілеттерін арттыру.
|
Ақын шығармасының тақырыбы мен идеясын, көркемдік тілін ашу; өз бетінше іздене отырып, проблемалық сұрақтармен жұмыстану, поэзия әлеміне, сөз өнеріне деген сүйіспеншілікті қалыптастыру, өзіндік ойын дамыту;
|
Оқушылардың ерте ғасырлардағы мемлекеттер туралы ақпаратты жинақтауын, білім тиянақтауын қамтамасыз ететін сабақ
|
Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу және оның графигі Сабақтың мақсаты: Білімділік: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу тақырыбы бойынша алған білімдерін жинақтау және оның графигін сала білу дағдыларын бекіту.
|
Тақырыбы: Астана. Көмекші есімдер. Бағдарламаның негізгі идеялары: 7 модуль бағдарламасын енгізу. Кү тілетін нәтижесі: Біледі Астана қаласының монументтерін. Көмекші есімдерді. Қолданады Көмекші есімдерді сөйлем құрастыруда қолданады. Аудитория: 6 сынып Өткізілетін орны: 209 кабинет
|
Бұл сабақта оқушыларға қоршаған орта мен табиғат сұлулығы жөнінде түсінік бере отырып, оларға мейірімділікпен қарау керек екенін ұғындыру;
|
Урок по русской литературе в 8 классе проходил с использованием интерактивных технологий, была представлена красочная презентация и учащиеся подготовили краткую инсценировку по изучаемому материалу. Использовала приемы и методы пятистишие, кластер и т.д.
|
Оқушылардың білімдерін бекітіп, олардың алған білім, білік , дағдыларын бекіту. Тілін дамыту, сөздік қорын молайтуға көмектеседі.
|
Статья о развитии русской речи на внеклассных мероприятиях в казахских классах. Роль игровых моментов в преподавании русской речи в классах с казахским языком обучения.
|
|
|