Ана тілі Сабақтың тақырыбы: Бала Тұрар. (Ш. Мұртаза) Сабақтың мақсаттары: 1. Оқушылар мәтіннің мағынасын аша отырып, Тұрар Рысқұловтың балалық шағы туралы білімін кеңейтеді. 2.Жүйелі сөйлей білуге, көрініс көрсетуге, рөлмен оқу арқылы өз ойын жеткізе білуге дағдыландыру. 3. Өз елін, Отанын қадірлеп, сүйе білуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Жаңа сабақ. Сабақтың әдісі : әңгімелеу, тірек-сызба, топпен жұмыс,Венн диаграмасы ,сұрақ-жауап. Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слаид, Ш. Мұртазаның суреті,« Қызыл жебе» кітабы , Т. Рысқұловтың суреті. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды сабаққа дайындау. 2. Үй тапсырмасын сұрау. Рөлдік көрініс: «Бала Мұхтар мен Абай». Сұрақ-жауап арқылы үй тапсырмасын пысықтау. 1. Абай неліктен бала Мұхтарға көңіл аударды? 2. Мұхтарға мінездеме бер. 3. Абайдың бата беруі. Жаңа сабақ. Сабақтың тақырыбымен таныстырып, мақсатын хабарлаймын. Жазушы Ш. Мұртазаның суретімен таныстырып,өмірбаянынан қысқаша түсінік беру. Мағынаны тану. Мәтінді мұғалім оқып беріп, мазмұнын әңгімелеу. Тұрар Рысқұлов туралы қосымша дерек беріледі.( Интерактивті тақтадан суреті көрсетіледі.) Сөздік жұмысын жүргізе отырып,мазмұнын түсіндіру. Оқулықпен жұмыс. Мәтінді тізбектей оқу. Сұрақтарға жауап алу. 1.Тұрар дәптеріне не жазып отыр еді? 2.Атамырза неге күлді? 3. Мұғалім оған не айтты ? 4.Саған кім көбірек ұнады? Топпен жұмыс. 1-топ.1-бөлімге ат қою,суретін салу, мазмұнын айту. 2-топ. 2-бөлімге ат қою көрініс көрсету. 3-топ. 3-бөлімге ат қою, рөлге бөліп оқу.. (Әр топтан топ басшылары дайын болған кезде сигнал белгісін көтереді. ) Сабақты қорыту. - Екі баланың қылығына қарай қандай қасиеттерді айта аласыңдар? Венн диаграммасы: Тұрар Атамырза
зерек оқушы тәртіпсіз әдемі жазады бір надан алғыр сыныпта жазуы нашар ұғымтал оқиды саудагер баласы жетім,кедей