Шығыс Қазақстан облысы, семей қаласы, Озерки ауылы "Озерки жалпы орта білім беретін мектебі"КММ Усенова Дидар Эрнстовна бастауыш сынып Сабақтың тақырыбы: Құлақ Сілтеме Оқулық Сабақтың жалпы мақсаты: Құлақ –есту мүшесі екені туралы түсінік беру Оқыту нәтижелері Құлақтың атқаратын қызметі жайлы біледі Құлақты күту ережесін түсінеді. Әдіс – тәсілдері «Кім жылдам?, Ойлан тап» ойындары, ой қозғау,ой шақыру, жеке, жұптық,топтық жұмыс, «Сынып ішін аралау» тәсілі, «Мен сендерден сұрақ күтемін» тәсілі Негізгі идеялар Түрлі тапсырмалар орындауда топтық, жұптық жұмысқа қалыптастыру, еркіндік атмосферасын құру, оқытудың жаңа тәсілдерін оқыту үдерісінің тәжірибесіне енгізу. Көрнекілігі Суреттер, жұмбақтар, үлестірме қағаздар, АКТ, фишкілер,маркер, А4 парағы, маркер Уақыт кезеңі Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Кіріспе 3 мин 1.Ұйымдастыру кезеңі Сыныппен амандасу Жануарлардың тобы арқылы топқа бөлу. Топ ережесін еске салу Психологиялық жаттығу Алақанды созайық Сәттілік тілеп сабаққа Көңілді де болайық. Оқушылар амандасады Жануарлар тобына қарай топқа бөлінеді Топ ережелерін айтады
Психологиялық жаттығуды орындайды Жаңа сабақ 15 мин Үй таспырмасын сұрау. Оқушылар жаттаған мақал –мәтелдерін айтады. -Жаттаған жұмбақтарын жасыр -Жаттаған жаңылтпаштарын айтады. Ойын «Кім жылдам?» - Көру мүшесі не? - Көзді күту үшін не істейсіңдер? - «Көз қуаныш» дегенді қалай түсінесің? - Сипап сезу мүшесін ата. - Жылуды, суықты қандай сезім мүшесі арқылы білеміз? - Теріні күту үшін не істейсің? Дыбыстарды тыңдату. -Балалар, осы дыбыстарды ажыратуға сендерге не көмектесті? -Бүгінгі сабақ не туралы деп ойлайсыңдар? «Құлақ» туралы айтамыз. Дыбыстарды тыңдау. Өткен сабақ бойынша түсінгендерін айтады және қосымша сұрақтарға жауап береді. Жұмбақтарды шешеді
«Кім жылдам?» ойыны арқылы сұрақтарға жауап береді Фишка жинау Машинаның гүрілін, қораздың шақырғанын,
Жаңа сабақтың тақырыбы және мақсатымен анықтады Жануарлардың дыбыстарын айтады. Жаңа сабақты ұғынады Топтық жұмыс. «Сынып ішін аралау» тәсілі Үйден дайындап апарған «Құлақ. Құлақты күту» деген мәтінді 4 абзацқа бөліп, алдын ала А4 қағазға жазып әкеліп, немесе топтарға қай абзацқа дейін оқу керектігін хабарлаймын. Әр топ өздеріне берілген абзацты оқып болғаннан кейін оларға 1-ден 4-ке дейін нөмір жазылған жетон таратамын. Сосын 1-ші нөмір алғандар бір топқа, 2-ші нөмір алғандар екінші топқа жиналады, т.с.с.Балалар оқыған мәтін бөлігін бір-біріне айтып береді. Сонда бір оқушы мәтінді толық оқымай-ақ оның мазмұнын түсініп шығатындай жағдай жасаймын. 1. Құлақты үшкір затпен тазалама, дабыл жарғағы тесілсе, зақымданса адам саңырау болып қалады. 2. Құлаққа қиқым түссе немесе шыбын-шыркей кіріп кетсе дәрігерге барып алдырған жөн. 3. Құлақты суық тиюден, үсіп қалудан сақта. 4. Өте қатты дыбыс құлаққа зиян, есту қабілеті нашарлайды. Мысалы құлаққа қойып музыка тыңдау, шу зиян. Оқушылар берілген абзацты оқып, басқа әріптестеріне түсіндіріп шығады «Мен сендерден сұрақ күтемін» тәсілі Бұл тәсіл бойынша балалар мәтіннің мазмұнын бір-біріне түсіндіріп болған соң, осы мәтін бойынша сұрақ құрастырады. Топтағы оқушылар өзара келісіп, сұрақтарын кезекпен, келесі топқа береді. Оқушылар сұрақ дайындайды. Жариялау Сұраққа жауап іздеп, дайындалуға, ақылдасуға 1-2 минут уақыт беріледі. Сұрақтың жауабын топтың ішінде ақылдасып алған соң, бір оқушы жауап береді. Бағалау 1 мин Бүгін сабақ ұнады ма? Олай болса, бүгінгі сабақта кім өте жақсы жауап бергенін бағалайық. 2 жетістік, 1 ұсыныс айтылады «Бағдаршам» әдісін ұсынамын Оқушылар өздері қол жеткізген фишкалар арқылы бағаланады Түсіндім дегендер – жасыл түсті көтереді, орта түсіндім дегендер – сары түсті көтереді, түсінбедім дегендер- қызыл түсті көтереді Рефлексия 1 мин Сабақтан алған әсерлерін ауызша айтады Сабақ ұнады ма? Қандай тапсырма орындағанда қиын болды?. Оқушылар сабақтан не үйренгенін және не қиын болғанын, сабақтан алған әсерлерін ауызша айтады Үйге тапсырма: 1 мин Ести алатын заттың суретін салып келу Оқушылар үйге берілген тапсырмада түсінбегенін сұрайды