В помощь педагогу.
Понедельник, 06.05.2024, 18:37
Форма входа

Категории раздела
Русский язык и литература [48]
Казахский язык и литература [65]
Английский и немецкий языки [23]
Математика и геометрия [38]
География [22]
Химия [12]
Биология [19]
Физика [4]
История и обществоведение [26]
Физкультура [25]
НВП, ОБЖ [3]
Самопознание [12]
Технология [17]
Начальная школа [77]
Дошколёнок [28]
Школьный психолог [18]
Уроки музыки [20]
Компьютеры и информатика [15]
Классному руководителю [17]
Директору и завучам [1]
Школьная библиотека [2]
Регистрация
Полезные сайты
  • Сайт "Учительский мир"
  • Мини-чат
    300
    рек
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Наш опрос
    Оцените мой сайт
    Всего ответов: 79
    Опрос
    Кто посещает наш сайт?
    Всего ответов: 227
    Часы
    Block title
    $MYINF_990
    вам
    Курс валют
    Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
    Погода
    Астана
    Время жизни сайта
    Поиск
    Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz


  • Приветствую Вас Гость | RSS
    Каталог статей
    Главная » Статьи » Предметы и уроки » Компьютеры и информатика

    Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу.
    Тақырыбы: 5-сынып Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу.

    Мақсаты: Оқушыларға мәтіннің үзіндісін ерекшелеу, қаріп, абзацты пішімдеутуралы ақпараттар беру. Компьютерде практикалық жұмыстарды өз бетімен жасауға үйрету.
    Сабақтың түрі:жаңа сабақты түсіндіру, практикалық жұмыс
    Сабақтың әдісі: ойын сабақ
    Сабақтың барысы:
    Ұйымдастыру бөлімі: (оқушылармен амандасу, сыныпты түгендеу,қауіпсіздік ережелерімен танысу)
     Компьютерді тоққа қосатын сымдарға, қос тілді розеткілерге, штеккерлерге тиісуге және жабдықтарды мұғалімнің рұқсатынсыз жылжытуға тыйм салынады;
     Мұғалімнің рұсқатынсыз сыныптан шығуға және кіруге болмайды;
     Дербес компьютерде суланған қолмен және дымқыл киіммен жұмыс істеуге болмайды;
     Дербес компьютердің жанын портфельдер, сумкалар, кітаптар қоюға тйым салынады. Үстелде қалам мен дәптер ғана болуы тиіс;
     Пернелік тақа үстіне артық заттар қоюға болмайды;
     Компьютерлік сыныпта жүгіруге, ойнауға, жанындағы құрбыларын алаңдатуға, бөгде жұмыстармен шұғылдануға тйым салынады.
    Үй жұмысын тексеру: «Кім епті» компьютермен жұмыс орындайды.
    Жаңа сабақ:Мәтінді теріп болған соң түзету және пішімдеу үшін мәтін бөліктрерін (фрагмент) ерекшелей білу керек.
    Тышқанның көмегмен ерекшелеу үшін құжаттың сол жақ, «ерекшелеу ернеуі» деп аталатын, ернуін қолданады.Тышқанның сілтемесі оңға қарай бұрылған стрелка түріне айналады.
    Пернетақтадан ерекшелеген кезде Shift және Ctrl пернелері тіркесімен бірге басу керек.

    Тышқанның сол жақ батырмасын үш рет шерту мәтінді тұтастай ерекшелейді:

    Мәтінді тұтастай бірден ерекшелеу үшін пернетақтадан бір мезгілде CTRL пернесі мен цифрлық қосымша пернетақтадан А әріпімен басуға да болады. Мәтін бөліктерін түзетуге: жою , қосу , жылжыту, көшіру, іздеу және алмастыруды жатқызуға болады.
    Әріптің кескінің форматтау панелінің көмегімен өзгертеміз

    Әріптің көлемін өзгертуге болады. Үлкейту ге, де кішірейтуге де болады. Ол үшін мына батырманы қолданамыз
    − мәтін жолдың басында, сол жақта орналасады. Негізгі мәтінді осылай жазады
    − мәтін ортаға теріледі.
    Тақырыптарды осылай жазады.
    −мәтін жолдың соңынан, оң жақта теріледі.

    Көз жаттығулары
    1.1-4-ке дейін санап көзді қатты жұмыс, сонан кейін ашып, жайбарақат ұстап, 1-6-ға дейін санай отырып, алысқа қарау қажет, 4-5 рет қайталау қажет.
    2.1-4-ке дейін санай отырып, екі көзді оларға қатты күш салмай, бір-біріне қаратып, соңында 1-6-ға дейін санай отырып алысқа қарап, 4-5 рет қайталау керек.
    3.1-4-ке дейін санап, басты қозғамай, оңға қарап бір нүктеге көз тоқтату, соңында 1-6-ға дейін санап, алысқа қарау. Осы тәрізді басты қозғамай, солға, жоғары, төмен қарау керек.
    4.1-6-ға дейін санай отырып, көзқарасты диогоналы бойынша: оң жақ жоғарыдан-сол жақ төменге аударып, сонан соң алысқа қарау; сонан соң сол жақ жоғарыдан-оң жақ төменге аударып, алысқа қарау. 4-5 рет қайталау. Көз гимнастикасын орындау кезінде жалпы дене гимнастикасын да жасауға болады. Тұрақты түрде көз және жалпы дене гимнастикасын жасау көзге түскен қысымды жеңілдетіп, денені сергітеді.
    Практикалық жұмысы: Деңгейлік тапсырмаларды компьютерде орындау.Практикалық жұмыс Тапсырма №1
    «Наурыз» мәтінін теріңдер және оны тағы да 2 рет көшіріңдер. Әріптің кескіні Times New Roman мен көлемін 14 пен жаз және тақырыптың пішінін жуанқылып астынсызындар да мәтінді қисайтып (курсив) пен жазыңдар.
    Наурыз
    «Наурыз» сөзі «жаңа күн» деген мағынаны білдіреді. Бұл ежелгі түркі халықтарының жаңа жыл мейрамы. Парсы тілінен аударғанда түркі халықтары: қазақтар, қырғыздар, өзбектер, тәжіктер және т.б. атап өтеді.
    Бұл мейрам күн мен түннің теңелген мерзімі 22 наурыз күні не сәйкес келеді.
    Практикалық жұмыс Тапсырма №2
    Мәтінді теру және түзету ережелерін сақтай отырып хабарлама хатын жазыңыздар.
    Алакөл негізгі жалпы білім беретін
    мектебінің информатика пәнінің
    мұғалімі С.А.Қамидоллиеваға
    5−сынып оқушыларынан
    Хабарлама
    5−10 қаңтар алығында ауа райының күрт суытып кетуіне байланысты 5−сынып оқушылары «Жас информатика» атты байқауға қатыса алмағанымызды хабарлаймыз.

    Хабарлама беруші. 5−сынып оқушылары

    Практикалық жұмыс Тапсырма №3
    Мәтінді теру және түзету ережелерін сақтай отырып мәтінді тер және өзгертулер енгіз.
    Дос – дегеніміз өмірде олардың бірін-бірі қажетсінуінен, құрмет тұтынуынан, шынайы тілектестік пен өзіндей көріп сенуінен, бір-біріне тірек, медет болуынан, қам-қайғысыз кезде ғана емес, әсіресе, қиын-қыстау күндерінде іркілместен қасынан табылудан, риясыз, есепсіз жомарттықтан көрінеді.
    «Шын дос үшін қалайда
    Тік қатерге басыңды.
    Айыра біл алайда
    Досың менен қасыңды».
    Бекіту:
    1. − қандай қызмет атқарады?
    а) мәтін жолдың басында, сол жақта орналасады.
    б) мәтін ортаға теріледі. Тақырыптарды осылай жазады.
    в) мәтін жолдың соңынан, оң жақта теріледі.
    2. −− қандай қызмет атқарады?
    а) мәтін жолдың басында, сол жақта орналасады.
    Негізгі мәтінді осылай жазады
    б) мәтін ортаға теріледі. Тақырыптарды осылай жазады.
    в) мәтін жолдың соңынан, оң жақта теріледі.
    мәтін ортаға теріледі. Тақырыптарды осылай жазады.
    3. − қандай қызмет атқарады?
    а) мәтін жолдың басында, сол жақта орналасады.
    Негізгі мәтінді осылай жазады
    б) мәтін ортаға теріледі. Тақырыптарды осылай жазады.
    в) мәтін жолдың соңынан, оң жақта теріледі.
    мәтін ортаға теріледі. Тақырыптарды осылай жазады.
    4. − қандай қызмет атқарады?
    а) көшіру б)жою в)қиып алу
    5.Жабу белгісі қандай?
    А) ә) б)
    6.Сызғыштың көмегімен не істеуге болады?
    а) Шегіністерді орнатуға
    б) Түзеуді баптауға
    в) Жоларалық интервалды аңықтауға
    7. − қандай қызмет атқарады?
    а)Абзацтың шегіністерін баптайды
    в) Абзацтың түзеуді аңықтайды
    с) Маркерленген тізім құрады
    Үйге тапсырма: тақырыпттарды оқу, тест тапсырмаларын құрастыру.
    Аты − жөні Үй тапсырмасы Практикалық жұмысы Тест тапсырмасы Қорытынды







    Қорытынды, Бағалау: бүгінгі сабақ қорытындылап оқушыларды бойынша төмендегі кесте бойынша бағалау
    Категория: Компьютеры и информатика | Добавил: baur (03.02.2015) | Автор: Атаманов Бауржан Жанбырбаевич E
    Просмотров: 1121 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Сделать бесплатный сайт с uCoz Copyright MyCorp © 2024