ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ, Т. РЫСҚҰЛОВ АУДАНЫ, АБАЙ АУЫЛЫ. АБАЙ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕБІНІҢ БИОЛОГИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ: БИДАЙШИЕВА Б.Б.
Пән Биология Сынып 8 Сабақтың тақырыбы: Өкпенің құрылысы мен қызметі. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға өкпенің құрылысы мен қызметі туралы түсінік беру. Сабақтың міндеті: 1. Оқушылармен өкпенің құрылысы мен қызметін талқылау; 2. Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру, өз ойларын еркін айтуға баулу; 3. Оқушыларды ізденіске, топпен жұмыс істеуге, өз бетінше ойлануға тәрбиелеу; 4. Оқушыларға алған білімін іс жүзінде қолдана білуге үйрету;
Күтілетін нәтиже: - Өкпенің құрылысы және қызметімен танысады; - Шығармашылық қабілеттері артады; - Өз ойларын еркін айтады; - Жұппен, топпен жұмыс істеуге дағдыланады;
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту. Сабақтың түрі: Ізденіс сабақ. Сабақтың әдісі: СТО технологиясының стратегиялары. Құрал-жабдықтар: интерактивті тақта, ватман, маркер. I. Ұйымдастыру кезеңі: 3 мин Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, психологиялық ахуал тудырту, топқа бөлу. Сәлемдеседі, тынышталып, оқушылар топқа бөлінеді.
II.Қызығушылықты ояту: 5 мин Оқушылардан үй тапсырмасын сұрау. 1 – топ: Адам денесі мүшелерінің тізімінен барлық тыныс алу жолдарын олардың адам организмінде орналасу реті бойынша таңдап ал. 2 – топ: Сәйкестігін тап. 3 – топ: Сілтемерге тыныс алу жүйесінің мүшелерін жаз. Оқушылар тапсырмаларды орындайды. III. Мағынаны тану: Жаңа сабақ. Сергіту сәті. 2мин Оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін сұрақтар қойылады және ББҮ әдісін пайдаланады. Жаңа сабақтың мазмұнын меңгеруге бағыттау. Топтарға тапсырмалар беріледі. Мәтінді өз бетінше оқиды, топта талқылайды. Ойлан, бірік, бөліс – әдісі. 1 – топ: Өкпе 2 – топ: Тынысалу қозғалыстары: 3 – топ: Өкпедегі және ұлпалардағы газ алмасу. «Қызыл өрік» биі. ББҮ әдісін пайдалана отырып, өз ойларын жазады. Мәтінмен танысады. Оқушылар постер арқылы өз ойларын түсініктерін жеткізеді, білімдерін тәжірибелерін жинақтайды, білімдерін көрсетуге әрекетенеді. Топ болып жұмыс істеп оқушылар қорғайды.
Оқушылар орындарынан тұрып денелерін сергітеді. Зертханалық жұмыс. 10 мин Оқушылар (қойдың) өкпесін зерттейді, талдайды, алған білімдерін дәлелдейді. Қойдың өкпесін зерттейді. IV. Ой толғаныс: 5 мин 1 – тапсырма: Сурет бетінде сандармен көрсет. 2 –тапсырма: Бұл не? Көрсет. Дұрыс жауаптарды таңда. 3 – тапсырма: Тыныс алу процесіндегі газ алмасу кестесін толтыр. 4 – тапсырма: Дем алғанда (А) және дем шығарғанда (Б) өтетін прцестерді таңда. 5 – тапсырма: Сәйкестігін анықта. Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды. V. Бағалау: 3 мин Мұғалім әрбір топқа бағалау ресурстарын ұсынады. Топ басшысы бағалайды.
VI. Үйге тапсырма: 1 мин Оқушыларға үйге тапсырма беру. Оқушылар берілген тапсырманы күнделіктеріне жазып алады. VII. Кері әсер парағы: 1 мин «Сабақтағы көңіл күйім» «Ұсыныстар»