І. Оқылым. 1. Мәтінді оқып,аудару. О бастан келе жатқан қазақ отбасының дәстүрлі құрылым жүйесі бойынша ата-ана, әке-шеше және бала-шаға бір шаңырақ астына топтасып тұратын. Осындай көп балалы отбасында өскен бала негізінен ата-әжесінің тәрбиесін көріп, ұлттық салт-сана мен халықтық қасиеттерді бойына сіңіріп өсушы еді.
2. Мәтінді жалғастырыңыздар.
ІІ. Жазылым. 1. Мақал-мәтелдерді аудармаларымен сәйкестендіріңіз. 2. Етістіктерді сөз құрамына талдаңыз.
Қазақ тілінде Орыс тілінде 1. Қыз-қонақ. 1. Как отблагодаришь отца, так отблагодарят дети тебя.
2. Әкең өлсе де, әкеңді көрген өлмесін. 2. Пять пальцев на одной руке, и все разные.
3. Бес саусақ бірдей емес. 3.Отец-дерево могучее, дети-его листья.
4.Ата-бәйтерек, бала-жапырақ. 4.Пока живы знавшие отца, жива и память о нем.
5. Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келер. 5. Дочь-гостья в доме.
ІІІ. Тыңдалым. 1. №3 аудиоматериалды тыңдау. Бауыр - Сен Әуенді ренжітпе,-деді атам мені қасына шақырып алып. - «Аға-бор, іні-тас» деген мәтелді естіп пе едің? Оның мәнісі былай: сен естиярсың ғой, ол болса әлі ақылы кірмеген сәби. Сондықтан да бірді түсінсе, бірді түсінбейді және кенже бала өзімшіл болады. Жалпы, жасы кіші бауырға кешірімшіл болу керек. «Ағасы бардың жағасы бар,інісі бардың тынысы бар» дегенді ұмытпа! 1. Бірнеше сұрақ құрастыру. 2. Шылау сөздерді теріп айту.
Критерийлер Екінші тіл Оқушы жетістігінің ең жоғары деңгейі А Тыңдалым 6 В Оқылым 6 С Жазылым 6 D Айтылым 6 Барлығы 24 Мектеп бағасына айналдыру шкаласы: