В помощь педагогу.
Воскресенье, 19.05.2024, 00:23
Форма входа

Категории раздела
Русский язык и литература [48]
Казахский язык и литература [65]
Английский и немецкий языки [23]
Математика и геометрия [38]
География [22]
Химия [12]
Биология [19]
Физика [4]
История и обществоведение [26]
Физкультура [25]
НВП, ОБЖ [3]
Самопознание [12]
Технология [17]
Начальная школа [77]
Дошколёнок [28]
Школьный психолог [18]
Уроки музыки [20]
Компьютеры и информатика [15]
Классному руководителю [17]
Директору и завучам [1]
Школьная библиотека [2]
Регистрация
Полезные сайты
  • Сайт "Учительский мир"
  • Мини-чат
    300
    рек
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Наш опрос
    Оцените мой сайт
    Всего ответов: 79
    Опрос
    Кто посещает наш сайт?
    Всего ответов: 227
    Часы
    Block title
    $MYINF_990
    вам
    Курс валют
    Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
    Погода
    Астана
    Время жизни сайта
    Поиск
    Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz


  • Приветствую Вас Гость | RSS
    Каталог статей
    Главная » Статьи » Предметы и уроки » Казахский язык и литература

    Менің бауырым. 7-сынып
    1) Тақырыбы: Менің бауырым. 7-сынып.

    І. Оқылым.
    1. Мәтінді оқып,аудару.
    О бастан келе жатқан қазақ отбасының дәстүрлі құрылым жүйесі бойынша ата-ана, әке-шеше және бала-шаға бір шаңырақ астына топтасып тұратын. Осындай көп балалы отбасында өскен бала негізінен ата-әжесінің тәрбиесін көріп, ұлттық салт-сана мен халықтық қасиеттерді бойына сіңіріп өсушы еді.

    2. Мәтінді жалғастырыңыздар.

    ІІ. Жазылым.
    1. Мақал-мәтелдерді аудармаларымен сәйкестендіріңіз.
    2. Етістіктерді сөз құрамына талдаңыз.

    Қазақ тілінде Орыс тілінде
    1. Қыз-қонақ. 1. Как отблагодаришь отца, так отблагодарят дети тебя.

    2. Әкең өлсе де, әкеңді көрген өлмесін. 2. Пять пальцев на одной руке, и все разные.

    3. Бес саусақ бірдей емес. 3.Отец-дерево могучее, дети-его листья.

    4.Ата-бәйтерек, бала-жапырақ. 4.Пока живы знавшие отца, жива и память о нем.

    5. Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келер. 5. Дочь-гостья в доме.

    ІІІ. Тыңдалым.
    1. №3 аудиоматериалды тыңдау.
    Бауыр
    - Сен Әуенді ренжітпе,-деді атам мені қасына шақырып алып.
    - «Аға-бор, іні-тас» деген мәтелді естіп пе едің? Оның мәнісі былай: сен естиярсың ғой, ол болса әлі ақылы кірмеген сәби. Сондықтан да бірді түсінсе, бірді түсінбейді және кенже бала өзімшіл болады. Жалпы, жасы кіші бауырға кешірімшіл болу керек. «Ағасы бардың жағасы бар,інісі бардың тынысы бар» дегенді ұмытпа!
    1. Бірнеше сұрақ құрастыру.
    2. Шылау сөздерді теріп айту.


    ІV. Айтылым. Өз бауырлары туралы әңгімелеу.

    2) Кілті
    Оқылым бойынша:оқушылар мәтіннің аудармасы жасайды, аударма тыңдалып, жалғасы баяндалады.

    Жазылым бойынша: 1/ 1-5; 2-4; 5-2; 4-3; 5-1. 2/ өл-се, өл-ме-сін, қыл-са-ң, келе-р.

    Тыңдалым бойынша: сұрақтар құрастыру. 2/ шылаулар: пе, ғой, сондықтан, да, және.

    Критерийлер Екінші тіл Оқушы жетістігінің ең жоғары деңгейі
    А Тыңдалым 6
    В Оқылым 6
    С Жазылым 6
    D Айтылым 6
    Барлығы 24
    Мектеп бағасына айналдыру шкаласы:

    Жинаған балы Баға
    6 «5»
    4-5 «4»
    3 «3»
    1-2 «2»
    Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Гулъжахан (20.04.2014) | Автор: Байбосынова Гульжахан Муратовна E
    Просмотров: 1172 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 1
    1 888777  
    Сәлеметсізбе,сабақ жоспарыңыз  жақсы құрылған,шығармашылық табыстар тілеймін!

    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Сделать бесплатный сайт с uCoz Copyright MyCorp © 2024