Мақсаты: оқушылардың ізеттілік ,адамгершілік қасиеттерін ұштай отырып, тәрбиенің өмірдегі қажеттілігін түсіндіру жолымен олардың ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыра білім беру.
Білімділігі: тақырыпқа байланысты берілген мәліметтерді түсініп оқып,есте сақтау қабілеттерін шыңдауға мүмкіндік туғызу.
Тәрбиелілігі: өз ортасындағы адамдармен тату болуға үйрете отырып, этикеттік орамдарды орынды пайдалана білуге, ата-анаы қадірлецге бағыт беру.
Дамытушылығы: оқушылардың іздену қабілетін дамыту және жетілдіру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, баяндау,тілдесу
Сабақтың көрнекілігі: үлестірме қағаздар, тест.
Пәнаралық байланыс:орыс тілі, орыс әдебиеті, өзін-өзі тану
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. 1.1. Оқушылардың сабаққа дайындығын ұйымдастыру. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. 2.1. «Атымтай Жомарт» әңгімесін жоспар арқылы мазмұндату. 2.2. Ілеспе сұрақтар арқылы жауап алу: *Атымтай Жомарт кім? * Ол неге ескі киім киеді? *Жақын таныстарына қандай жауап берді? *Жарлы болып өмір сүрудің не мағынасы бар? * Төрт себепке тоқаталыңыз? * «Әуелгі» сөзіне сининм айтыңыз? * «Дәулет» сіз үшін не? * Бірінші байлық деген не деп ойлайсыз? * Әңгіменің идеясы?
ІІІ. Жаңа материалды қабылдауға дайындық. 3.1. Төмендегі сөйлемдерді аудару. Синонимдерді есте сақтау. Адам, пенде – человек. Дәулет,байлық,-богатство. Әдепті,сыпайы – вежливый. Сабырлы, ұстамды- сдержанный. Шәкірт, оқушы – ученик. Халық, жұрт , ел – народ. Ақсақал, қарт,қария- старец. Ықтимал, мүмкін- вероятно.