В помощь педагогу.
Воскресенье, 19.05.2024, 00:23
Форма входа

Категории раздела
Русский язык и литература [48]
Казахский язык и литература [65]
Английский и немецкий языки [23]
Математика и геометрия [38]
География [22]
Химия [12]
Биология [19]
Физика [4]
История и обществоведение [26]
Физкультура [25]
НВП, ОБЖ [3]
Самопознание [12]
Технология [17]
Начальная школа [77]
Дошколёнок [28]
Школьный психолог [18]
Уроки музыки [20]
Компьютеры и информатика [15]
Классному руководителю [17]
Директору и завучам [1]
Школьная библиотека [2]
Регистрация
Полезные сайты
  • Сайт "Учительский мир"
  • Мини-чат
    300
    рек
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Наш опрос
    Кто посещает наш сайт?
    Всего ответов: 227
    Опрос
    Кто посещает наш сайт?
    Всего ответов: 227
    Часы
    Block title
    $MYINF_990
    вам
    Курс валют
    Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
    Погода
    Астана
    Время жизни сайта
    Поиск
    Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz


  • Приветствую Вас Гость | RSS
    Каталог статей
    Главная » Статьи » Предметы и уроки » Казахский язык и литература

    Қазақстанның халық суретшісі.
    Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның халық суретшісі.
    Сабақтың мақсаты:
    1.Оқушыларға қазақтың саңлақ суретшісі Әбілхан Қастеев туралы білімдерін толықтыра түсу. Кескіндемеші жайлы мағлұмат беру
    2. Оқушылардың тілдік, сөздік қорларын молайту, танымдық ойлау қабілеттерін арттыру.
    3.Ұлттық өнерге деген сүйіспеншілік арқылы эстетикалық тәрбие беру.
    Сабақтың типі: жаңа білімді игеру сабағы.
    Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
    Пәнаралық байланыс: бейнелеу,сызу,орыс тілі, Қазақстан тарихы.
    Сабақтың әдіс-тәсілдері: қызығушылықты ояту,ой қозғау,мағынаны тану, ой толғау.
    Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд суреттер, СТО стратегияларына құрылған карточкалар.
    Сабақтың барысы.
    І. Қызығушылықты ояту.
    1.1. «Суретшілерімізбен» сөзінен шапшаңдық танытып, 20 жаңа сөз құрастыру.
    1.2. Бейнелеу өнеріне аты мәшһүр қандай қылқалам шеберлерін білеміз? /сергіту сәті/
    ІІ. Мағынаны тану.
    2.1. «Натюморт», «портрет», «пейзаж» топтарына топтастыру.
    2.2. «Екі түрлі түсінік» стратегиясын орындау.
    «Екі түрлі түсінік» күнделігін сәйкестендіре толтыру.

    1.Абылхан Кастеев (1904 - 1973) – народный художник Казахстана, лауреат Государственной премии Казахстана имени Валиханова. 5.1929-1931 жылдары Н.Хлудов атындағы көркемсурет студиясында, 1934-1937 жылдары Мәскеудегі Н.Крупская атындағы халық шығармашылығы үйінде оқып, білім алған.
    2.Родился в 1904 году 1 января в ауле Чежин Панфиловского района Талды – Курганской области в семье бедняка – кочевника. 6.1937 жылы суретшілер одағына мүше болды.
    3.Учился в художественной студии Хлудова в Алматы с 1929 по 1931 год и с 1934 по 1937 год в Художественной студии при доме народного творчества имени Крупской в Москве. 7.1904 жылдың 1 қаңтарында Талдықорған облысының Шежін ауылында кедей малшының отбасында дүниеге келген.
    4.Принят в члены Союза художников в 1937 году. 8.Әбілхан Қастеев Қазақстанның халық суретшісі, Шоқан Уәлиханов атындағы сыйлықтың иегері.

    «Екі түрлі түсінік» күнделігін сәйкестендіре толтыру.

    1.Прославился своей изумительной красотой высокогорный каток Медео в окрестностях Алматы. 5.1943 жылы Әлібіи Жангелдин «Қазақстан суретшісі» журналының №2 санында «Мына портретке қарап досымды есіме аламын. Амангелдінің портретін бірнеше суретшілер салып көрді, бәрінен озып Амангелдіні аунытпай салған Ә.Қастеев»-деп жазған.
    2.В 1954 году Кастеев создал живописные картины «На высокогорном катке», «Дорога на каток», написал акварели «Зеркало катка», «Высокогорный каток», «Каток в Медео». 6.1954 жылы Әбілхан Қастеев «Биік таулы мұз айдыны» , «Айдынға жол», «Мұз айнасы», «Медеу мұз айдыны» атты көркем туындыларын жазды.
    3.Его впечатления складываются в серии акварели «Стройки пятилетки», «Старый и новый быт», «Богатства Казахстана», «Түрсиб». 7.Алматыдағы Медеу мұз айдыны әсемділігімен әлемге танылды.
    4.В 1943 году в журнале «Художник Казахстана» №2 Алиби Джангильдин писал: «Я смотрю на портрет и вспоминаю своего друга. Многие художники пытались рисовать Амангельды, и их попытки были неудачными. Абылхан Кастеев ближе всех подошел к подлинному Амангельды. 8.Сулы боямен салынған суреттері «Бесжылдық құрылысы», «Ескі және жаңа тұрмыс» , «Қазақстанның байлығы», «Түрксиб» атты туындылары.

    «Екі түрлі түсінік» күнделігін сәйкестендіре толтыру.

    1.Жанровые портреты «Девушка в голубом камзоле», «Портрет сестры» написаны в воздушной среде, светлом колорите, проникнуты душевной теплотой, правдой жизни, подкупают цельностью и чистотой образов. 5.«Сатып алынған қалыңдық» картинасында өз ауылыныа атпен кетіп бара жатқан бай мен жас қыз бейнеленген. Қалыңдық сүймеген шалға теріс қарап отыр.
    2.В картине «Купленная невеста» изображен бай, едущий по горной дороге в свой аул с молодой девушкой. Невеста отворачивается от нелюбимого старика. 6.«Көк қамзолды қыз», «Қарындастың портреті» жанрлық портреттерінен ашық бояулармен кескінделген образдық адалдық көзді тартады.
    3.Созданы портреты Шокана Валиханова, Абая Кунанбаева, Джамбула, Ауэзова, Муканова. 7.Бейнелеу өнеріне қосқан өлшеусіз еңбегі үшін Әбілхан Қастеевке 1944 жылы Қазақстан республикасының халық суретшісі атағы берілді.
    4.За большие заслуги в развитии изобразительного искусства в 1944 году Абылхану Кастееву было присвоено высокое звание Народного художника Казахстана. 8.Суретші қаламынан Шоқан Уәлихановтың, Абай Құнанбайұлының, Жамбыл Жабаевтың, Мұхтар Әуезовтың, Сәбит Мұқановтың портреттері шыққан.


    2.3. «Топтастыру» стратегиясы бойынша ассоциация құрастыру.


    2.4. «Терминдер арқылы болжау» стратегиясы.

    Морфологиялық талдау:

    1.Әбілхан Қастеев – зат е.,
    ұлттық – сын е.,
    мәдениетімізді- зат е.,
    дамытқан- етістік.,
    суретші- зат е.,

    Морфологиялық талдау:

    2.Ол- есімдік.,
    көркемсурет- сын е.,
    студиясында- зат е.,
    оқыған- етістік,

    Морфологиялық талдау:

    3.Суретші- зат е.,
    1973 – сан е.,
    жылы- зат е.,
    Алматыда- зат е.,
    қайтыс болды – күрделі етістік.,

    ІІІ. Ой толғау кезеңі.
    3.1. «Инсерт» түртіп аламын стратегиясы. Мәтіннің мәнін ашатын 3 сөйлемді таңдап,аударып жазу.
    «Түртіп алу» /ИНСЁРТ/ стратегиясы. 1-тапсырма. 99 бетте.
    Мәтінді ашатын 3 сөйлем жазып, аудару.

    1960 жылдары Қастеев өнеркәсіптік пейзаж, жаңа тақырыпқа бет бұрды.
    Қастеев туындылары қазақ халқына арналған еді.
    Қара жұмыскерлердің көңілін қара қарындашпен өрнектеді.

    «Түртіп алу» /ИНСЁРТ/ стратегиясы. 1-тапсырма. 99 бетте.
    Мәтінді ашатын 3 сөйлем жазып, аудару.

    Қастеевтің мыңнан астам суреттерін, портреттерін, акварельдерін көркемөнердің атасы дейміз.

    1976 жылы Алматыда Қастеев атындағы мемлекеттік өнер мұражайы ашылды.

    Мұражайдың төрінде «Түрксиб», «Амангелді», «Автопортрет» орналасқан.

    «Түртіп алу» /ИНСЁРТ/ стратегиясы. 1-тапсырма. 99 бетте.
    Мәтінді ашатын 3 сөйлем жазып, аудару.

    Туған жердің сұлулығын жырлаған Қастеев 1973 жылы қайтыс болды.
    Қастеев картиналары Третяков галлереясына да қойылған.
    Ауыл тақырыбы суретшінің «Бие сауу», «Сүт фермасы», «Колхоз тойы», «Сүт машинасы», «Жайлаудағы табын» картиналарында көрініс тапқан.

    ІҮ. Ой қорыту.
    4.1. Шолу сұрақтарымен сабақты қорыту.
    4.2. Үй тапсырмасының орындалысына шолу. 2-тапсырма. 95 бет. Диалог құрастыру.
    4.3. Рефлексия.
    4.4. Бағалау.
    Категория: Казахский язык и литература | Добавил: ажжар (21.04.2014) | Автор: Жумабаева Ажар Ахметовна E
    Просмотров: 1099 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Сделать бесплатный сайт с uCoz Copyright MyCorp © 2024