Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы ( 1873-1938 ) Сабақтың мақсаты: а) Ахмет мұрасын тереңдей оқып үйрету.Өлеңдерінің мазмұнын меңгерту,көркемдік ерекшелегін ашу.Көркем поэзияның,сөз өнерінің құдіретін таныту; ә) оқушылардың сөйлеу тілін жетілдіре отырып,шешендік өнерге баулу; б) мәнерлеп оқу,көркем мәтінмен жұмыс ітеу дағдыларын дамыту; Сабақтың түрі: лекция сабақ Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру. Сабақтың көрнекілігі:, кітаптар. Пәнаралық байланыс: тарих Сабақтың барыcы: а) Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу,түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. ә) Үй тапсырмасын пысықтау: Үйге берілген тапсырманы сұраймын. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын б) Жаңа сабақты түсіндіру: Хронологиялық таблицамен жұмыс 1873 ж. Қостанай облысы,Торғай алабындағы Сарытүбек жерінде туған 1882-18884 ж. өз ауылында хат танып, сауат ашады 1886-1891 ж. Торғай қаласындағы екі кластық орысша-қазақша учелищеде оқиды 1891-1895 ж. Орынбордағы мұғалімдік мектепті бітіреді. 1909 ж. өкіметке қарсы деген жаламен Семей абақтысына жабылады. 1910 ж. Қоғамдық-саяси,ағартушылық жұмыстары басталады 1913-1918 ж. «Қазақ» газетінің редакторы қызметін атқарады. 1918-1919 ж. Қазақ елінің болашағы,тәуелсіздігі үшін қызмет етеді. 1937 ж. Сталиндік жаппай жазалау науқанына ұшырайды. 1938 ж. өлім жазасына кесілген
Топтастыру стратегиясы:
Мысал өлеңдері өлеңдері
Мақалалары еңбектері
Кітаппен жұмыс : Кітаптан өлеңдерін мәнерлеп оқиды. Білімді бекіту : Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын. Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін 1. А. Байтұрсынов қазақ әдебиеттануының негізін салушы деп не себептен айтылады? 2. А. Байтұрсынов не себепті араб қарпімен қалайық деді? 3. Ахмет еңбегіндегі оқу-білім жөніндегі айтатын насихаты қандай? 4. Ахмет қазақ халқын кімдермен салыстырады?
Білімді бағалау: Оқушылардың ынтасына,жауаптарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма : «Ахмет және қазақ әдебиеті» тақырыбында реферат жазып келу