В помощь педагогу.
Воскресенье, 19.05.2024, 03:39
Форма входа

Категории раздела
Русский язык и литература [48]
Казахский язык и литература [65]
Английский и немецкий языки [23]
Математика и геометрия [38]
География [22]
Химия [12]
Биология [19]
Физика [4]
История и обществоведение [26]
Физкультура [25]
НВП, ОБЖ [3]
Самопознание [12]
Технология [17]
Начальная школа [77]
Дошколёнок [28]
Школьный психолог [18]
Уроки музыки [20]
Компьютеры и информатика [15]
Классному руководителю [17]
Директору и завучам [1]
Школьная библиотека [2]
Регистрация
Полезные сайты
  • Сайт "Учительский мир"
  • Мини-чат
    300
    рек
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Наш опрос
    Оцените мой сайт
    Всего ответов: 79
    Опрос
    Кто посещает наш сайт?
    Всего ответов: 227
    Часы
    Block title
    $MYINF_990
    вам
    Курс валют
    Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
    Погода
    Астана
    Время жизни сайта
    Поиск
    Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz


  • Приветствую Вас Гость | RSS
    Каталог статей
    Главная » Статьи » Предметы и уроки » Казахский язык и литература

    "Әуес ісім" нәтиже сабақ
    Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ.
    Сынып: 6-сынып.
    Пәні: қазақ тілі
    Сабақтың мақсаты:
    Білімділігі: Оқушылардың модуль бойынша алған лексикалықжәне грамматикалық білімдеріне қорытынды жасау. Менің әуес ісім, дыбыстар, етіс тақырыбы бойынша білімдерін тексеру.
    Тәрбиелілігі: Халқымыздың ұлттық мәдениетін, танымын,қолөнерін үйренуге,
    білуге тәрбиелеу.
    Дамытушылығы: Оқушы білімін анықтау, саралау,толықтыру. Әр түрлі тапсырмалар
    арқылы талдау, сөйлеу, ойлау дағдысын арттыру.
    Сабақтың көрнекілігі: тест парақшалары, семантикалық карта
    Сабақтың түрі: білімді қорыту
    Сабақтың әдісі: іздендіру,қорыту,қайталау, топтастыру
    Пәнаралық байланыс: орыс тілі,музыка
    Технология: Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту
    Сабақтың барысы:
    І. Ұйымдастыру кезеңі.
    ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
    ІІІ. Нәтиже сабақты орындауға дайындық.
    Қызығушылықты ояту.
    3.1. «Менің әуес ісім» топтастыру жасау.
    3.2. Грамматикалық кестелерге шолу.

    Дауысты дыбыстар /гласные звуки/
    Тілдің қатысына қарай : Жуан/твердые/ А, о, ы, ұ , /у/ Жіңішке/мягкие/ ә, ө, ү, і, е, и
    Еріннің қатысына қарай: Еріндік/губные/ о,ө,ұ,ү,у/ Езулік /негуб/ а,ә,е,ы,і,и
    Жақтың қатысына қарай: Ашық /широкие/ А,ә,о,ө,е Қысаң /узкие/ Ұ,ү,у,ы,і,и

    ІҮ. Нәтиже сабақты орындау. Мақсат,міндеті,орындалуы түсіндіріледі.
    4.1. Тест жауаптарын толық ашу.
    Тест
    1. Бірыңғай еріндік дауыстылардан тұратын сөзді табыңдар.
    А/ қылқалам «а» - езулік дауысты
    В/ құлын «ы» -езулік дауысты
    С/ қазақ «а» - езулік дауысты
    Д/ бұлбұл «ұ» -еріндік дауысты

    2. Термин сөздің анықтамасын табу.
    В/ Ғылым.техника саласында қоданылатын сөздер.

    3. Берілген сөйлемнің дұрыс аудармасын тап. У вас продаются книги для детей?
    С/ Сіздерде балаларға арналған кітап сатыла ма?

    4. Тіл біліміне қатысты термин.
    С/ мәтін

    5. Ырықсыз етістің жұрнағы.
    В/ - л

    6. Дұрыс жіктелген сөз.
    С/ Ол оқушы.

    7. Әшекей бұйымдарын жасайтын шебер?
    В/ зергер

    8. Төменде берілген тұлғалардың қайсысы әнші емес.
    С/ Дина Нұрпейісова

    9. Ас үйдің затына жатпайды?
    С/ ине

    10. Әуес іске жатпайды?
    А/ жуыну

    ІІ. Бақылау сұрақтары.
    «Менің әуес ісім» 5 минуттық эссе жазу.
    Ырықсыз етіспен 2 сөйлем құрастыру.
    Екі еріндік дауыстыдан тұратын 4 сөз. /ұлу,өсу,ұшу,өру,оқу,озу,үсу,көшу/
    2.5.Семантикалық карта толтыру,дәлелдеу.

    -ынды -інді
    Сал +




    2.6. Төрт дыбысты тек еріндік дауыстылармен 4 мысал.
    Құру,бұзу,күту,көшу,тосу,қосу,көру,тоқу,күлу,жүру,тұру.

    Ү. Сабақты қорыту.
    ҮІ. Үйге тапсырма. 2.4. – тапсырма. Сөйлем құрау, сөз құрамына талдау.
    Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Ботакөз (10.05.2014) | Автор: Амирина Ботакөз E
    Просмотров: 2310 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 1
    1 Хасанова_Маржан  
    Сабағыңыз өте жақсы құрылған. Көптеген әдіс-тәсілдер, сын тұрғысынан ойлау стратегиясы тиімді қолданылған. Сабағыңыз мақсатына жетті деп ойлаймын.

    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Сделать бесплатный сайт с uCoz Copyright MyCorp © 2024