Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ. Сынып: 6-сынып. Пәні: қазақ тілі Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушылардың модуль бойынша алған лексикалықжәне грамматикалық білімдеріне қорытынды жасау. Менің әуес ісім, дыбыстар, етіс тақырыбы бойынша білімдерін тексеру. Тәрбиелілігі: Халқымыздың ұлттық мәдениетін, танымын,қолөнерін үйренуге, білуге тәрбиелеу. Дамытушылығы: Оқушы білімін анықтау, саралау,толықтыру. Әр түрлі тапсырмалар арқылы талдау, сөйлеу, ойлау дағдысын арттыру. Сабақтың көрнекілігі: тест парақшалары, семантикалық карта Сабақтың түрі: білімді қорыту Сабақтың әдісі: іздендіру,қорыту,қайталау, топтастыру Пәнаралық байланыс: орыс тілі,музыка Технология: Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. ІІІ. Нәтиже сабақты орындауға дайындық. Қызығушылықты ояту. 3.1. «Менің әуес ісім» топтастыру жасау. 3.2. Грамматикалық кестелерге шолу.
Дауысты дыбыстар /гласные звуки/ Тілдің қатысына қарай : Жуан/твердые/ А, о, ы, ұ , /у/ Жіңішке/мягкие/ ә, ө, ү, і, е, и Еріннің қатысына қарай: Еріндік/губные/ о,ө,ұ,ү,у/ Езулік /негуб/ а,ә,е,ы,і,и Жақтың қатысына қарай: Ашық /широкие/ А,ә,о,ө,е Қысаң /узкие/ Ұ,ү,у,ы,і,и
ІҮ. Нәтиже сабақты орындау. Мақсат,міндеті,орындалуы түсіндіріледі. 4.1. Тест жауаптарын толық ашу. Тест 1. Бірыңғай еріндік дауыстылардан тұратын сөзді табыңдар. А/ қылқалам «а» - езулік дауысты В/ құлын «ы» -езулік дауысты С/ қазақ «а» - езулік дауысты Д/ бұлбұл «ұ» -еріндік дауысты
2. Термин сөздің анықтамасын табу. В/ Ғылым.техника саласында қоданылатын сөздер.
3. Берілген сөйлемнің дұрыс аудармасын тап. У вас продаются книги для детей? С/ Сіздерде балаларға арналған кітап сатыла ма?
4. Тіл біліміне қатысты термин. С/ мәтін
5. Ырықсыз етістің жұрнағы. В/ - л
6. Дұрыс жіктелген сөз. С/ Ол оқушы.
7. Әшекей бұйымдарын жасайтын шебер? В/ зергер
8. Төменде берілген тұлғалардың қайсысы әнші емес. С/ Дина Нұрпейісова
9. Ас үйдің затына жатпайды? С/ ине
10. Әуес іске жатпайды? А/ жуыну
ІІ. Бақылау сұрақтары. «Менің әуес ісім» 5 минуттық эссе жазу. Ырықсыз етіспен 2 сөйлем құрастыру. Екі еріндік дауыстыдан тұратын 4 сөз. /ұлу,өсу,ұшу,өру,оқу,озу,үсу,көшу/ 2.5.Семантикалық карта толтыру,дәлелдеу.
-ынды -інді Сал +
2.6. Төрт дыбысты тек еріндік дауыстылармен 4 мысал. Құру,бұзу,күту,көшу,тосу,қосу,көру,тоқу,күлу,жүру,тұру.
Ү. Сабақты қорыту. ҮІ. Үйге тапсырма. 2.4. – тапсырма. Сөйлем құрау, сөз құрамына талдау. |