В помощь педагогу.
Воскресенье, 19.05.2024, 00:23
Форма входа

Категории раздела
Русский язык и литература [48]
Казахский язык и литература [65]
Английский и немецкий языки [23]
Математика и геометрия [38]
География [22]
Химия [12]
Биология [19]
Физика [4]
История и обществоведение [26]
Физкультура [25]
НВП, ОБЖ [3]
Самопознание [12]
Технология [17]
Начальная школа [77]
Дошколёнок [28]
Школьный психолог [18]
Уроки музыки [20]
Компьютеры и информатика [15]
Классному руководителю [17]
Директору и завучам [1]
Школьная библиотека [2]
Регистрация
Полезные сайты
  • Сайт "Учительский мир"
  • Мини-чат
    300
    рек
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Наш опрос
    Кто посещает наш сайт?
    Всего ответов: 227
    Опрос
    Кто посещает наш сайт?
    Всего ответов: 227
    Часы
    Block title
    $MYINF_990
    вам
    Курс валют
    Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
    Погода
    Астана
    Время жизни сайта
    Поиск
    Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz


  • Приветствую Вас Гость | RSS
    Каталог статей
    Главная » Статьи » Предметы и уроки » Казахский язык и литература

    "Біз тату тұрамыз" 9-сынып.
    «Біз тату тұрамыз» 9-сынып.

    Сабақтың мақсаты:
    Білімділігі: Оқушылардың модуль бойынша алған лексикалық және грамматикалық білімдеріне қорытынды жасау. Отбасы, татулық, адалдық тақырыбы бойынша білімдерін тексеру.
    Тәрбиелілігі: Халқымыздың отбасылық сыйластығын, танымын, кешірімділігін үйренуге, білуге тәрбиелеу.
    Дамытушылығы: Оқушы білімін анықтау, саралау,толықтыру. Әр түрлі тапсырмалар арқылы талдау, сөйлеу, ойлау дағдысын арттыру.

    Сабақтың көрнекілігі: тест парақшалары, семантикалық карта

    Сабақтың түрі: білімді қорыту

    Сабақтың әдісі: іздендіру,қорыту,қайталау, топтастыру

    Пәнаралық байланыс: орыс тілі, ағылшын тілі

    Сабақтың барысы:
    І. Ұйымдастыру кезеңі.
    ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
    ІІІ. Нәтиже сабақты орындауға дайындық.
    3.1. Топқа бөлу. Оқушыларға «нағашы, жиен, құдалар» атты атаулар беріледі 4 оқушыдан бір топ құрастырылып, үш топқа жайғасады.
    3.2.Қызығушылықты ояту.
    «Киелі отбасы» пирамидасын құрастыру.

    Пирамиданың қырларын ата-ана, бауыр, ағайын, туған-туыстарға деген жылы лебіздермен толтыру. Тақтада қорғау.

    3.3. Мағынаны тану.
    Топтық жұмыс.
    «Нағашылар» : «Байғазы, көрімдік» сөздерінен сөйлем құрастырып, аударып, толық синтаксистік талдау жасайды.
    «Жиендер» : «Базарлық, сүйінші» сөздерінен сөйлем құрастырып, аударып, толық морфологиялық талдау жасайды.
    «Құдалар» : «Тоқымқағар, сарқыт» сөздерінен сөйлем құрастырып, аударып, толық сөз таптарына талдау жасайды.
    «Жақсылық» топтастыруын жасау.

    3.4.

    3.5. Мәтіндік тестті орындау. Шапшаңдылық бағаланады.
    1. Биыл Абайдың жасы ........... толған.
    2. Е-е..........
    3. Бірде Абай сырқаттанып жатып, ..........
    4. Бөлек бір ...... тапты.
    5. ........... әуелде көп-көп ертегілер айтқан.
    6. Абай ......................... тыңдайтын.
    7. ............................., үйден көп шықпайтын.
    8. ................... аралық кейіпте.
    9. ................. .................... әңгімеші екен.
    10. ..........................., ......................., шешесіне жабысатын.

    3.6. «Дастарқан басында» орындалатын Алтын ережелерді ойлап табу.
    3.7. Оқушыларға тест тапсырмалары беріледі, жауап сөзді ағылшын тіліне аудару қажет.
    3.8. Сабақты қорыту, рефлексия.
    3.9. Бағалау.
    Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Сигул (11.09.2014) | Автор: Симанова Гулнар E
    Просмотров: 1408 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 2
    2 Аселек  
    Рахмет сізге. Озиме көшіріп алдым. Түртіп алатын нәрселер баршылық.

    1 Игембаева  
    Рахмет! Сабағыңыз қызықты. Маған ұнады.

    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Сделать бесплатный сайт с uCoz Copyright MyCorp © 2024