Айы , күні 4 -сынып Мұғалімі Караулова Айжан Мейрмановна Сабақтың атауы: Қазақстан Республикасының Мелекеттік Туы Мақсаты: Қазақстан Республикасының Мелекеттік Туы туралы білімдерін терең дету; қосымша мәліметтер беру. Оқу нәтижесі: Мемлекеттік рәміздерді құрметтеу керектігін біледі, сөздік қорлары молаяды. Әдіс тәсілдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; + Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; + Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; + Оқыту мен оқуды ақпараттық- коммуникативтік технологияларды пайдалану; + Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу + Дереккөздер: Слайдтар, Қазақстан Республикасының рәміздері стенді, «Менің Қазақстаным» суреттер топтамасы, оқулық, стиктер, бағалау парақшасы, бағалау критерийлері. Блум таксономиясы. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Тренинг «Жазғы жауын». 2. Топқа бөліну. 3. Үй тапсырмасын тексеру. 4. Жаңа тақырыпқа ену. Білім деңгейі. 5. Синквейн құрастыру. Түсіну деңгейі. 6. Мәтінмен жұмыс. Талдау деңгейі. 7. Жаңа сөздермен жұмыс. Қолдану деңгейі.Дәптермен жұмыс. 8. Топпен жұмыс. Топтау деңгейі. 9. Бағалау деңгейі. 10. Рефлексия. «Даналық ағашы». 1. Тренинг «Жазғы жауын». 2. Топқа бөліну. Сан есім мен есімдік сөздер арқылы (жеті, үш, тоғыз, мен, сендер, оның). 3. Үй тапсырмасын тексеру.3 тест құрау және кластер толтыру. 4. Жаңа тақырыпқа ену. Білім деңгейі. Слайд көру. Өлең оқу. Екі топ өздері өзара оқып, ішінен ең мәнерлі өлең оқитын Оқушыны таңдайды. Ол тобын қорғайды. Қазақстан жалауы Көк байрағы бабамның – Бүгінгі ұрпақ алауы. Тірегі әке, баланың – Қазақстан жалауы. - Балалар, неліктен өлеңдегі кей сөздердің асты сызылған? - Бұл сөздер сендерге таныс па? - Бұл сөздердің өзара ұқсастығы бар деп ойлайсың ба? Ту-жалау, байрақ синонимдес сөздер, яғни мағыналары жақын сөздер. (дәптерге жазу) 5. Синквейн құрастыру. Түсіну деңгейі. Ту. Көгілдір, сары, Көтереді, желбірейді, асқақтады. Мемлекеттік Ту тәуелсіздікті асқақтады. Жалау, байрақ. 6. Мәтінмен жұмыс. Талдау деңгейі. Топпен жұмыс. Екі топ Мәтінді өздері оқып, түсінгендерін талқылап, мәтінге байланысты сұрақтарға жауап береді. Қазақстан мемлекетінің туы көгілдір түсті. Тудың ортасында күн бейнеленген. Күн – бейбітшіліктің белгісі. Күннің төменгі жағында қыран бейнеленген. Қыран – бостандықтың белгісі. Сол жағында қазақтың дәстүрлі өрнегі бар. Тудың авторы – суретші Шәкен Ниязбеков. 7. Жаңа сөздермен жұмыс. Қолдану деңгейі. Оқушылар топпен жаңа сөздердің қазақша және орысша баламасын сәйкестендіреді. ретінде қиылып қолданыдады. Ортасында изображен Бейнеленген мир Төменгі жағында в центре Бейбітшілік свобода Қыран внизу Бостандық казахский традиционный орнамент Қазақтың дәстүрлі өрнегі орел Байрағы бабамның поколение Алауы пламя Ұрпақ опора Тірегі знамя предков Жарты ай восьмиконечная звезда Сегізбұрышты жұлдыз полумесяц 7.Дәптермен жұмыс. Дәптерге жаңа сөздерді тіркескен сөздерімен қосып жазу. 14-слайд. Тудың ортасында, күн бейнеленген, бейбітшіліктің белгісі, күннің төменгі жағында, қыран бейнеленген, бостандықтың белгісі, қазақтың дәстүрлі өрнегі бар. 8.Топпен жұмыс. Топтау деңгейі. Берілген сөйлемдердегі қателерді анықтау, түзету. Қазақстан Республикасының Мелекеттік Туы көк түсті. Тудың ортасында шаңырақ бейнеленген. Күн – бейбітшіліктің бейнесі. Қыран – бостандықтың белгісі. Тудың оң жағында қазақтың дәстүрлі өрнегі бар. Қазақстан Республикасының Мелекеттік Туы 1991 жылы қабылданды. Тудың авторы – суретші Шәкен Ниязбеков. Тапсырмалар: Тапсырма № 1. Ділназ, Гүлназ, Әрсен, Алена 3 тест сұрағын дайындау. Тапсырма № 2 (Инклюзивті оқыту)- Данил, Дима. Өлеңді мәнерлеп оқу, синонимдерді жаттау Үйге тапсырма Жаңа сөздерді жаттау. 4-тапсырма. 38-бет.мәтінді дәптерге көшіру, асты Сызылған сөздерге сұрақтар қою. Рефлексия Рефлексия. «Даналық ағашы». Сабақ өте ұнаса -қызыл, жақсы ұнаса – жасыл, ұнамаса- сары түсті жапырақтарды жапсыру. Бағалау: 9.Бағалау деңгейі. Оқушылар сабақ критерийлері бойынша бағалау. Оқушының аты - жөні Үй тапсырмасын Өлең оқу. Синквейн құрастыру. Мәтінмен жұмыс. Жаңа сөздермен жұмыс. Дәптермен жұмыс. Топпен жұмыс. (Қате) Ортақ баға Ділназ Гүлназ Әрсен Алена Данил Дима