"Тіл мәдениеті" тарауы бойынша орта мерзімді сабақ жоспары
8 сыныптағы қазақ тілі пәнінің «Тіл мәдениеті» тарауы бойынша орта мерзімді жоспары. № Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері. Бірізді сабақтар сериясы аяқталғанда оқушыларыңыздың бойында қандай білім, білік, дағдыларды қалыптастырғыңыз келеді. Жұмыстың белсенді формалары (ЖЖ,ТЖ, ПЖ, ДЖ). Оқытуды жақсарту үшін АКТ пайдалана аласыз ба? Оқушы әрекетін бағалауды сіз қалай қолданасыз? Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тартасыз? (талантты, дарынды) Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді қалай жоясыз? Жоспарлағаныңызбен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз? Негізгі мақсат: Тіл мәдениеті туралы білімдерін кеңейту, сыни тұрғыдан ойластыруға қабілетті оқушы тұлғасын қалыптастыру. 1-сабақ Тақырыбы: Сөз әдебі Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Сөз әдебі туралы түсініктерін кеңейту. Оқушылардың тапқырлық,орынды сөйлеу,шешендік қабілеттерін арттыру,сөйлеу тілін жетілдіру. Кез келген ортада сөз әдебін сақтауды үйрету. Дұрыс сөйлеудің нормаларын білу. Жұрт алдында сөйлей білудің маңызын түсіну. Топтық жұмыс аясында белсенді жұмыс атқара алуы. СТО, АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқушыларды стикер арқылы топтарға бөлу. Топ ережесін қабылдау. Үй тапсырмасын сұрақ- жауап арқылы сұрау. Жаңа сабақты меңгертуде Power Point таныстырылымын қолдану Тақырыптың мазмұнын ашу үшін постер дайындау топтық жұмыс. Венн диаграммасы. Екі жақты күнделік. Топтастыру. Формативтік бағалау, Жиынтық бағалау. Топтық жұмыс арқылы, АКТ-ны пайдалану арқылы, сын тұрғысынан ойландыру мақсатында «Әдепті бала» тақырыбында постер жасату Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін СТО сұрақтарын қою, жауап алу. Оқушылардың берген жауаптарынан, тапсырманы орындаудан, рефлексия парақтарынан. Екі жақты күнделік арқылы
2-сабақ Тақырыбы: Пікірсайыс Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Пікірсайыс туралы түсінік беру. Оқушылардың көпшілік алдында сөйлеу тілін жетілдіру.Қарым қатынас мәдениетін қалыптастыру.Қарсыласының құқын білу. Өз пікірін дәлелдей білудің маңызын түсіну. Тиімді диалог жүргізе алатын белсенді азамат ретінде іскерлік қарым қатынаста алған білімін қолдана алуы. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Топқа бөлу. Power Point таныстырылымы арқылы жаңа сабақ түсіндіру Үй тапсырмасын «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрау. Ой туғызу. Сабақты қорытындылауда Инсерт әдісін қолдану Формат ивтік бағалау, өлшемдік бағалау. Миға шабуыл, топтық жұмыс арқылы. АКТ-ны пайдалану арқылы, сын тұрғысынан ойландыру Сөздік қорын кеңейту үшін пікірталасқа түсіру. Кері байланыстан, тақырыпқа талдау жасай алуынан, ортақ шешім қабылдай алуынан, рефлексия парақтарынан. 3-сабақ Тақырыбы: Сөз құдіретін танытатын мақал- мәтелдер мен дана адам пікірлеріне талдау жасау жұмысы Мақсаты мен күтілетін нәтижелер: Мақал - мәтелдердің адам өміріндегі құндылық ретінде ой қалыптастыру.Өзіндік пікір,ой қорытындысын шығара білуі. Мақал мәтелдерді қолдану арқылы сөз құдіретінің құндылығын түсіну Сыни көзқараспен ой түюді үйрене отырып өмірде қолдана алу СТО, оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Ой қозғау. Power Point таныстырылымы арқылы жаңа сабақ түсіндіру «Ой шақыру» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау Блум таксономиясын қолдану Сабақты бекіту мақсатында оқушылардың білімді қабылдау деңгейіне қарай деңгейлік тапсырма беру. Формативтік бағалау, Өлшемді бағалау Рөлдік ойындар арқылы, ой қозғау арқылы, Блум таксономиясы арқылы, «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы рефлексия жүргізу Тапсырманы сұрау арқылы, жүйелі түрде қайталап сұрау арқылы. Ұсыныстар білдіруінен, жаңа идеялар білдіруінен, рефлексия парақтарынан. Деңгейлік тапсырмаларды орындауынан,тест тапсырмаларын орындауынан 4-сабақ Тақырыбы: Халықтың салт-дәстүріне байланысты айтылатын мәтіндермен жұмыс Мақсат мен күтілетін нәтижелері: Халықтың салт дәстүрлері жайлы мәлімет білуі. Халықтың салт дәстүрлерінің ұлт қалыптастырудағы маңызын түсінуі . Алған білімдерін ой елегінен өткізіп,салт дәстүрлердің кейбір түрлерін қолдана алуы СТО, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Power Point таныстырылымы. Топқа бөлу. (Өлең жолдары арқылы) Ой шақыру. Постер дайындау. (топтық жұмыс) «Қара-жап-айт-жаз-тексер» әдісі арқылы қорыту.
Формативтік бағалау, Сумативті бағалау. Ғаламтор материалдарынан пайдалану арқылы, АКТ арқылы. Мәтінді талдау арқылы, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы. Шығармашылық жұмысты орындауынан, өз ой- пікірін, көзқарасын ашық білдіруінен, постерді қорғаудан, рефлексия парақтарынан.