№ Мұғалімнің сабақтағы іс-әркеті Жоғары деңгей Орташа деңгей Төменгі деңгей Ең төмен деңгей Оқушының сабақтағы іс-әркеті Жоғары деңгей Орташа деңгей Төменгі деңгей Ең төмен деңгей 1. Сабақтың ұйымдастыру кезеңі Оқушылар назарының ұйымдастырылуы: а/ басталуында ә/ соңында 2. Білімді тексеру және қайталау Оқушылар белсендігі: а/ сұрау кезінде ә/ жаңа материалды баяндау кезінде 3. Үй тапсырмасын тексеру Сабаққа деген ынта-зейіні 4. Сабақты теориялық тұрғыда баяндау: а/ ғылымилығы ә/ логикалығы б/ жүйелілігі в/ түсініктілігі Білімдерінің деңгейі 5. Тақырыптың ашылуы Дағдысының қалыптасу деңгейі 6. Қажетті материалдармен толықтырылуы Өз ойын баяндай алуы 7. Көрнекіліктің болуы Логикалық ойлау дәрежесі 8. Сабақтың өмірмен байланысы Баяндай алуы 9. ТСО Тіл тазалығы 10. Жаңа технологияларды қолдануы Өзін-өзі бағалауы 11. Оқушылармен жеке жұмыс түрлері Мұғаліммен қарым-қатынас дәрежесі 12. Сабақтың сезіммен жеткізілуі Тәртібі 13. Педагогикалық такт Сабаққа даярлығы 14. Өз беттерімен істелетін жұмыстардың жоспарлануы Өз бетімен жұмыс жүргізу қабілеті 15. Уақытты тиімді пайдалануы Үй тапсырмасына назары 16. Үйге тапсырма, анализ жасалынуы, нормасы Қоңырауға реакциясы 17. Бағалау, сабақты қорыту анализі Баға әлідігіне назары 18. Сабақтың нәтижесі Қорытынды жасай алуы Сабақ туралы пікір: __________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Ұсыныстар:_________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________