Тақырыбы :Рационал сандарға амалдар қолдану Сабақтың мақсаты: Білімділік: есептер шығару барысында алған білімдерін бекіту.Оң және теріс сандарды қосу,азайту,көбейту және бөлу тақырыптарынан алған білімдерін шыңдау. Дамытушылық :оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін ,жылдам есептеу қабілеттерін дамыту Тәрбиелік:оқушылардың топта жұмыс істеу қабілеттерін дамыту,өз істеріне жауапкершілікті басқаның жеңісіне қуана білу,бір-бірімен мәдени қарым қатынасты дамыту,патриттыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: бекіту сабағы Сабақтың әдіс-тәсілі:топпен жұмыс,ойын элементтерін пайдалану Сабақтың барысы: Ұйымдастыру 1.Жоқ оқушыларды белгілеу. 2.үй тапсырмасын тексеру(3-5мин) 1.-4,3*10=-43 -35/6*(-6/23)=21/23 4,5*(-0,8)=-3,6 5. ж:1 1/5
Біз рационал сандарға амалдар қолдану тарауын аяқтадық.Алған білімізді Бүгінгі сабақта көрсетейік. «ХХI ғасыр көшбасшысы» ойын-сабағымызды бастайық.Екі топқа бөлініп топтың атын қояйық.(ақ бет беру) Ойынымызды бастайық. 1-тур. «Бәйге»(5-7мин) Әр топтан бір оқушыдан шығады,карточка таңдап алып,тақтада шығарады. Қалған оқушылар дәптерге жазып отырады. 1. Есептеңдер. 1-топ 1. 14+(-6) =8 2. -3,6+(-5,7)=-9,3 3. -1,2+3 =1,8
4.-5∙2=-10 5.-5,2+(-7,6) = -12,8 6. 2-топ 1. 18+(-9)=9 2.-5,2+(-7,6) = -12,8 3.-2,8+4=1,2 4.-5∙2=-10 5.6∙(-0,5)=-3
2. «Полиглот»(3мин) Бұл сөз « көп тілді білуші» деген мағнаны білдіреді 1-тапсырма.5∙(-5) =-25 -двадцать пять,маинс туенти файфе 2-тапсырма.-0,2*(-10)=-2 -два, маинус тоо 3-тапсырма.- 1,6:(-0,1)=16 Шестнадцать, сикстин 4-тапсырма. 8,6+(-15,6)=- 7 -семь,Майнус себен 3. «Жанды сұрақ» (5мин) Әр топ өздері дайындаған сүрақтарын қояды
4. «Керемет жетілік»(10мин) 1 40 2 30 3 20 4 40 5 10 6 20 7 20 8 20 9 10 10 10 11 30 12 40
1. 1,3:0,26=5 2. 26:1,3= 20 3.1,56∙(-10)=15,6 5.-56+15=-41 6. 1,2*100=120 7.-8,75+6,75=2 8.5,3-(-1,7)=7 9.2*(-5)=-10 10.-5+12=-7 11.-1,4:0,35=4
/ 5. «Жорға»(3мин) Капитандар конкурсы \1.Таңбалары әр түрлі сандарды көбейтіндісі 2. 5*(-0,2) 3.Теріс санның модульі үлкен болса қосынды қандай сан болады? 4.1,5-(-2) 5. Көбейткіштің біреуі 1-ге тең болса, көбейтінді неге тең? 6. Сандарды қандай рационал санға бөлуге болмайды ? 7.Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі 8.Рационал сандарды азайту ережесі. 9.Сандарды қандай рационал санға бөлуге болмайды ? 10.-1,6*100 2-топ 1.екі теріс санның қосындысы; 2.-0,6*10 3.Оң санның модулі үлкен болса, қосынды қандай сан болады? 4.Таңбалары бірдей сандардың бөліндісі? 5.-2,5+6 6.Көбейткіштің біреуі нөлге тең болса, көбейтінді неге тең? 7.Көбейткіштің біреуі (-1)-ге тең болса, көбейтінді неге тең? 8. Таңбалары бірдей сандарды бөліндісі. 9.Қандай жағдайда екі рационал санның бөліндісі нөлге тең? 10.-2,5*100
6-тур. «Шешендік »(9мин)
қ а з а қ с т а н 22 -5 -9 18 70 12 -5 11 66 2,2*10 0,5-5,5 -4-5 -180:(-10) -2*(-35) 2,4:20 2,5*(-2) -5,5*(-2) -33*(-2) Қосымша тапсырма(3мин)
Үйге тапсырма:1-2мин №669 №670
көрермендерге ІІ. «Викториналық сұрақтар»:(5мин) І топқа 1. Бұрышты өлшейтін құрал... (транспортир) 2. Бойы 2 қарыс, Сыйып тұр 25 арыс? (сызғыш) 3. 31 құс ұшып келе жатты. Аңшы біреуін атып алды. Олардың қаншасы қалды? (1) 4. Қандай санды барлық санға қалдықсыз бөлуге болады? (0) 5. Ең кіші натурал сан? (1) 6. Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш? (квадрат) 7. Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорда? (диаметр) 8. Бір жазықтықтықта қиылыспайтын екі түзу? (параллель түзулер)
ІІ топқа 1. Қатар тұрған уш санның қосындысы да. Көбейтіндісі де 6-ға тең. Олар қандай сандар? (1, 2, 3) 2. Төртбұрыштың бір бұрышын кесіп тастаса қанша бұрыш қалады? (бесбұрыш) 3. Жазыңқы бұрыштың шамасы? (180) 4. Шеңбер сызатын құрал? (циркуль) 5. Барлық бұрыштары тік болатын төртбұрыш? (тіктөртбұрыш) 6. Тік бұрыш жасап қиылысатын екі түзу? (перпендикуляр түзулер) 7. Қандай сандар 0 - ден үлкен? (оң сандар) 8. 1 саны мен өзіне ғана бөлінетін сандар? (жай сандар) |