Тіл-қатынас құралы ретінде ойлаудың тікелей шындығын, болмысын сөйлеу, жазу арқылы білдіреді. Тілдің ең кішкене бөлшегі — сөз болса, сөздердің өзара тіркесіп келуі арқылы ғана тілдік ұғым жасалады.
Мектептен тыс дене тәрбиесі және спорт жұмыстарын мектеп ұжымы оқушылардың ата-аналарымен бірігіп, аудандық, қалалық халыққа білім беру басқармалары ұйымдастырады.
14-15 ғғ. Орта Азия мен Қазақстан монғол шапқыншылығы зардабынан арыла бастады. Әлеуметтік-экономикалық жағдайлар түзеле бастады. Көптеген ұлыстар мен елдер тәуелсіз бола бастады. Осындай тәуелсіздікке ие болған мемлекеттердің бірі - Ақ Орда.
Сабақтың тақырыбы:Абиотикалық факторлар Сабақтың мақсаты: Температура, температураға қатысты жануарлардың экологиялық топтары, өсімдіктердің экологиялық топтары, ылғал, ылғалдың әсеріне байланысты өсімдіктердің экологиялық топтары туралы түсінік беру. Сабақ барысы: І.Ұйымдастыру сәті. Оқушылардың сабаққа қатысы, оқу құралдары, сынып бөлмесінің сабаққа дайындығы.
Оқушыларға әлемдік деңгейде білім, тәрбие беру – қазіргі заман талабы. Бұл заңды да, өйткені біздің қоғам өмірінде адамгершілік бастамаларының ролі барған сайын артып, моральдық факторлардың ықпал аясы кеңейе түсуде. Адамгершілікке тәрбиелеудің маңызды педагогикалық міндеттері – оқушылардың белсенді өмірлік позициясын, қоғамдық борышқа саналы көзқарасын, сөз бен істің бірлігін сақтап, адамгершілік нормаларынан ауытқушылыққа жол бермеуді қалыптастыру.
Осы күнге дейін тарихшылардың, саясаткерлердің, филососфтардың, әдебиетшілердің және тағы басқа ғылым өкілдерінің арасында пікірталас туғызып жүрген проблемалардың бірі-бірегейі әртүрлі халықтардың өркениеттілігі және олардың әлемдік тарихтағы орны қандай деген мәселе болып отыр. Әуелден, осындай талас тудырып келе жатқан халықтардың бірі – қазақ халқы, оның тарихы және өркениеттілігі.
Сабақтың тақырыбы: Жер құрылысының жалпы сипаты Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушыларға материктерді, мұхиттарды, теңіздерді, көрсете білу және сипаттай алу. Тақырыптағы өзекті мәселе жердің әрбір қабығы өзіне тән заттардан тұратындығы. Олардың үнемі қозғалыста болуы, ондағы болатын құбылыстардың ерекшелігі туралы ұғым қалыптастыру.
Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктерің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы. Сабақтың мақсаты: Білімділік:Өсімдіктердің адам және жануарлар тіршілігіндегі алатын орны туралы мағлұмат беру. Дамытушылық:Ойлау, сөйлеу қабілеттерін ары қарай дамыту.Тіл байлықтарын арттыру. Дүниетанымын кеңейту. Тәрбиелік:Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.Өсімдіктердің көптүрлілігіне мән беру.
Сабақтың тақырыбы: Қоршаған ортаның ластануы және ластанудан қорғау. Сабақтың мақсаты: 1.Білімділігі: оқушыларға қоршаған ортаның ластану себептері, ластағыш заттардың шығу көздері туралы, Қазақстан табиғатын қорғау бағытында жүргізіліп жатқан іс-шаралар туралы түсінік беру. 2.Дамытушылығы: тірек сызбаны пайдаланып СО2-нің табиғаттағы айналымы, ластаушы заттар туралы, Қазақстан қорықтары туралы мәлімет беру.
«Если не дорог тебе твой край, где босиком обегал каждый уголок, если не чтишь ты законов своего народа и не любишь свой отчий дом, ты зря живёшь на свете; иссохнет твоё сердце, зачерствеет твоя душа и не воздастся тебе от щедрости земли, от её красоты, от её изобилия…» (М. Шаханов)
Тоғызқұмалақ (девять шариков) — казахская народная игра требующая постоянной тренировки ума, смекалки и логического мышления. Эта игра сложна, но очень интересна. Игра способствует совершенствованию памяти, а так же умению математически точно просчитывать ходы. В различных сложных ситуациях от игрока требуется выдержка, умение быстро реагировать на действия соперника. Имеются различные варианты.
Военно-спортивная эстафета с элементами ГО проводится в 10 ых классах. Подготовку и проведение праздника осуществляет преподаватель НВП совместно с учителем физического воспитания. Цели и задачи: • Формирование у учащихся навыков выживания в опасных для жизни ситуациях. • Практическая проверка готовности учащихся действовать в экстремальных ситуациях. • Сплочение коллектива учащихся школы. 2. Время и место проведения: Соревнования проводятся в спортивном зале школы.
Цель: показать трагизм судьбы «маленького человека» на примере образа Башмачкина; выявить авторскую позицию и свою собственную к данной проблеме. • Образовательная задача: формирование умения определять тему, идею произведения, раскрывать значение эпиграфа, выявлять особенности сюжета и композиции. • Развивающая задача: развитие умений учащихся логически мыслить, развитие навыков • сотрудничества в группе. • Воспитательная задача: воспитание культуры учащихся и этических норм поведения.
Мақсаты: Қазақ тілі пәні олимпиадасында жеңісті қолдан бермейтін жүйріктерді анықтап, дарындылығын дамыту. Оқу нәтижелері: Оқу үрдісінде заманауи технологиялардың элементтерін пайалану жолымен дарынды балаларды анықтап, ойлау қабілетін дамытуға ықпал ету. Сайыс сабақ болғандықтан, оқушылардың ізденімпаздық қасиеттерін жан-жақты танытуына қолайлы орта қалыптастыру.