Каждый ребёнок по своей природе - творец. Но, как правило, его творческие возможности находятся в скрытом состоянии и не всегда полностью реализуются. Вводить ребёнка в мир искусства следует как можно раньше. На мой взгляд, изобразительная деятельность является едва ли не самым интересным видом деятельности дошкольника. С самого детства рисование было и моим любимым занятием. Оно доставляло мне много радости. Свою детскую мечту смогла осуществить, став педагогом.
Предлагаемые игры рассчитаны на активное участие в них детей под руководством воспитателя. При описании содержания и правил игр учтен возраст детей, также доступность и легкость его усвоения не требующих больших усилий и временных затрат на подготовку. Систематическое проведение предлагаемых игр способствует развитию мышления и речи детей дошкольного возраста.
Мақсаты: Оқушылардың С.Торайғыровтың өмірі мен шығармашылығы жайлы мағлұматтарын кеңейтіп, «Қамар сұлу» романының негізгі тақырыбы мен идеясын ашу. Міндеті: 1.Роман туралы түсініктері қалыптасады 2.Шығармашылық жұмыс түрлерін орындау арқылы ой-өрістері кеңейеді, сөйлеу тілдері дамиды. 3.Топтық жұмыста белсенділіктері артады, бірін-бірі құрметтеуге дағдыланады
литературный вечер про жизнь и творчество великого казахского поэта Абая Кунанбаева. В этом году исполняется 170 лет со дня рождения. Переводил на казахский язык произведенияА.С.Пушкина ("Евгений Онегин"), стихи Лермонтова, басни Крылова и.т.д. Здесь богатый материал, есть составленные мной сценки из жизни поэта, редкие материалы. Роман-эпопея "Путь Абая" переведен на 30 языков мира.
Қазақстан Республикасы мемлекеттік саясатының әлеуметтік-мәдени дамуы жөніндегі тұғырнамасында Республикада тұратын барлық халықтар мәдениетінің өзіндік ерекшелігіне тиісті көңіл бөлінетіндігі және кез келген мәдениет қайталанбас, теңдесі жоқ қазына екендігі, сондай-ақ, белгілі бір халықтың өзін дүние жүзіне сол арқылы толық танытатыны айтылған.
Зергерлік өнер – ерте заманнан келе жатқан, әрі халыққа көп тараған сәндік және қосалқы өнердің бір түрі. Алтын, күміс, асыл тас және сүйекті пайдаланып, сән салтанат үшін әшекейлі жиһаз, қыз-келіншектердің сәндік бұйымдарымен қару-жарақ, сауыт-сайман, ер-тұрман зергерлеу өнері болған.
«Ең әдемі киім – ұлтыңның киімі» деген ұлы адамдар. Қазақ халқының ұлттық киімдерінің түрі де үлгісі де еш халықтан кем болған жоқ. Оның көркем үлгілері әлемнің этнографиялық мұражайлары мен көрмелерінен орын алған.
Музыка мұғалімінің алдына қойылатын бірінші мәселе – оқушылардың дайындығының қалыптасуы, кәсіби, психологиялық, «өнімді» іс-әрекеті. Бізге келген студент музыка мамандығын екінші, қосымша мамандық деп есептесе, онда оны жай үгіттеу аз, оған білім беру жүйесін қайта құру қажет, сонда ғана бітірген соң түлек мұғалім болуға психологиялық тұрғыдан дайын деуге болады.
Оқыту жұмысын тек сабақ арқылы ұйымдастыру мүмкін емес. Сыныптық-сабақ жүйесінің негізгі кемшілігі - оқушылардың дара ерекшеліктерін дамытуға жеткілікті мүмкіндіктердің болмауы - оқытуды ұйымдастырудың басқа жолдарын іздестіруге себеп болды.
Қолөнер – ежелден келе жатқан кәсіп. Ол халықтың өмірімен, тұрмысымен бірге дамып, ұрпақтан ұрпаққа беріліп отырады. Өнер туындыларының иесін шебер деп атаған. Қолөнер шеберлері табиғаттың әсем көріністерін қолөнер бұйымдарында жиі қолданған.