ХХІ ғасыр білім үрдісіндегі ақпараттық-коммуникативті технологиялар, озық әдіс-тәсілдер шығарылып, оқыту үрдісіне енгізіліп, оң нәтижелер беруде. Сол секілді өзге ұлт өкілдеріне өткізілетін қазақ тілі сабағында әр түрлі технологиялар мен әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану өз нәтижелерін беруде. Сондықтан өзге ұлт оқушыларының ауызша сөйлеу тілін ғана емес, жазбаша тілді де дамытқан жөн.
Мағжан Жұмабаев өмірі мен шығармалары. Жыр пырағы – Мағжан туралы деректер беру, шығармалары туралы түсініктер беру арқылы жаңа тақырып бойынша білімділіктерін қалыптастыру
Караулова Айжан Мейрмановна, учитель казахского языка и литературы. СКО р-н имени Г.Мусрепова с.Гаршино КГУ "Гаршинская средняя школа" Краткосрочное планирование урока в 4 классе.
Тіл мәртебесі – еліміздің мәртебесі. Қазақ халқының көркем, бай, сұлу тілін басқа ұлт өкілдері оқып – үйреніп, таза сөйлеуі – мемлекеттік тілге деген құрмет. Осы орайда жүргізілетін жұмыс түрлері әр алуан. Соның бірі-ойын. Бүгінгі сабағымыз сайыс түрінде өтеді. Бірнеше бөлімдерден тұрады. Әр топтың оқушылары кезек-кезек шығып, бөлімдер бойынша сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың мақсаты: 1.Оқушыларға қазақтың саңлақ суретшісі Әбілхан Қастеев туралы білімдерін толықтыра түсу. Кескіндемеші жайлы мағлұмат беру 2. Оқушылардың тілдік, сөздік қорларын молайту, танымдық ойлау қабілеттерін арттыру. 3.Ұлттық өнерге деген сүйіспеншілік арқылы эстетикалық тәрбие беру.
Мақсаты: оқушылардың ізеттілік ,адамгершілік қасиеттерін ұштай отырып, тәрбиенің өмірдегі қажеттілігін түсіндіру жолымен олардың ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыра білім беру.
Сабақтың мақсаты: оқушыларға Қазақстанның қалалары жайлы кеңінен насихат жасау,олардың тарихын меңгерту. Ал балалардың кіші отаны жайлы ақпараттар көзін молайту сабақтың басты міндеті.
«Атамекен» ТАНЫМДЫҚ-САЙЫС САБАҒЫ /8-сынып/
Сабақтың мақсаты: білімділік- білім алушыларға өз өлкесінің құндылықтарын жетік меңгерте отырып, қойнауының баға жетпес байлығын, сарқылмас салт-дәстүрін бойына сіңіру; дамытушылық- өскелең ұрпақ жүрегіне ұлттық сана-сезімге деген құрметті ұялатып, саяси сауаттылығын дамытуға мүмкіндік тудыру; тәрбиелік – балаларды еліне ерен қызмет етуге, ұлттық жәдігерлерімізді қастерлеуге, халқының тарихын білуге тәрбиелеу.